Soving

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Hvordan sover februarbabyene nå?

Her sover hun fremdeles natta gjennom. De siste dagene har hun i tillegg sovet frem til kl 07 hver dag istedenfor 0530! Utrolig stor forskjell.

Og ellers så virker det som hun kun trenger å sove en dupp midt på dagen istedenfor to!

Det er så varierende for tiden at jeg ikke har et godt svar på det :p

Hun sover kl 9-10/10.30. Og har neste hvil ca 13.30-14.40/15.00.
Legger seg kl 19 og sover til ca 7. Selvfølgelig finnes det unntak men det er kanskje en gang annenhver uke max:) inatt var hun feks våken kl 1. Men sovnet igjen av seg selv så gikk ikke inn:p var også våken i 5 tiden. Men hun fikk kålrot igår til middag. Det var nok ikke så lurt:p

Det er så varierende for tiden at jeg ikke har et godt svar på det :p

Ha ha ha! :P kanskje han seier og justerer duppingen? Her har det vært veldig varierende en stund men nå virker det som vi har funnet en rytme igjen!

Hun sover kl 9-10/10.30. Og har neste hvil ca 13.30-14.40/15.00.
Legger seg kl 19 og sover til ca 7. Selvfølgelig finnes det unntak men det er kanskje en gang annenhver uke max:) inatt var hun feks våken kl 1. Men sovnet igjen av seg selv så gikk ikke inn:p var også våken i 5 tiden. Men hun fikk kålrot igår til middag. Det var nok ikke så lurt:p

Her våkner hun også noen ganger om natta. Men sovner også igjen av seg selv :-)

Kålrot var kanskje ikke det lureste nei :P ha ha :D

Ha ha ha! :P kanskje han seier og justerer duppingen? Her har det vært veldig varierende en stund men nå virker det som vi har funnet en rytme igjen!
Aner ikke hva han driver med :p virker som han holder på å bli sjuk nå..

Sover stort sett hele natta. Legger seg mellom 17:30 og 19:00 alt etter når han hadde siste dupp.
Våkner mellom 06:30 og 08:00

Har 1-2 dupper ila dagen
Første på 1 - 1,5 time og neste på 2-3 timer -stort sett.
Av og til sover han i 3timer på første dupp og da kan det bli vsnskelig å få han til å ta neste dupp.

Her soves det fra 18.30-tiden til ca 06-07, får enda pupp en gang per natt. Har to dupper ila dagen, den første på mellom 40 min og 1,5 time og den neste som regel 30-40 minutter.

To dupper om dagen, står opp utallige ganger om natten! I dag begynner vi med legging i egen seng og stopper nattpuppen. All in one. Dette kan bli en hard natt!!

To dupper om dagen, står opp utallige ganger om natten! I dag begynner vi med legging i egen seng og stopper nattpuppen. All in one. Dette kan bli en hard natt!!

Eller det kan gå mye lettere enn du tror :-) vet aldri før man har prøvd :-) jeg var sikker på at jeg skulle sitte oppe hele natta... Men det gjorde jeg ikke :-)

Er oppe og ammer en eller to ganger om natta. Tidspunktene for søvn har variert i det siste, tror det er noe justering av sovebehov på gang. Ikke til å bli klok på, men hun legger seg hvertfall fint :)

Han sover fremdeles to dupper om dagen, 1-2 timer på formiddagen og ca 2 timer på hvil nr to. Varierer litt på klokkeslett.

Legges rundt 18-18:15 og sover til 07:30-08:00. Er våken 1-2 ganger iløpet av natten for å få flaske. I to netter nå så har han våknet på morgenen for flaske:)

Er oppe og ammer en eller to ganger om natta. Tidspunktene for søvn har variert i det siste, tror det er noe justering av sovebehov på gang. Ikke til å bli klok på, men hun legger seg hvertfall fint :)

Her har tidspunktene hele tiden variert :P Iallfall på dagtid! Men her legger hun seg også veldig greit.

Sover en liten halvtime mellom ca. 09.30-10.30... I det siste har han sover fra 15:30-16:30...

Hvis vi er hjemme og alt er tilrettelagt.
Sover han 1 dupp: 09 - 10.30
Og 2 dupp fra ca 13 - 14.30

Legger seg kl 18.00 - 18.30

Ammer 22, 02, 04

Våkner kl 05.30 - 06.00

Eller det kan gå mye lettere enn du tror :-) vet aldri før man har prøvd :-) jeg var sikker på at jeg skulle sitte oppe hele natta... Men det gjorde jeg ikke :-)
Jo da, det går veldig dårlig. Hun hylgråter. Nå er klokken snart 23.30, og vi har holdt på i flere timer. Ingenting hjelper, hun vil ha pupp for å sovne. Skriker som bare det. Måtte ta henne opp å bysse. Hun sovner, og når vi legger henne ned i sengen, skriker hun for full hals. :(

Back
Topp