Soving

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Ja sovinga her i huset er ikke noe å skryte av om natten, nå er gutten min ett år om en mnd å jeg er litt lei våkennetter kan man si. Jeg føler jeg har prøvd alt men dere har kanskje litt mer å tilføye.

Vi har faste mat rutiner utover dagen noe vi har hatt fra uke tre. Nå når han våkner kan det være alt fra 6 til halv åtte. Spørs om han har sovet i det hele tatt. Da får han litt brød å litt vann og klokka ni får han 210 ml mme. Så sover han en time kanskje 1,5. 12 er det lunsj da spiser han grøt. Ca ett sover han en time til 1,5 t. Klokka tre middag. Og fire litt av vår middag. Kl seks grøt og pysj og så får han 210 ml mme på senga rundt 18.30. Det er ikke lett å holde han våken lenger for han r vandt med å legge seg sånn helt fra han var mindre altså da var det litt senere men det er dette han er vandt med.

Alle tips tas med stoooor takk, jeg føler jeg ikke gjør noe riktig med han å er veldig frusterert. Jeg føler meg rett å slett mislykka å nå begynner det gå meg litt på nærvene.
 
Du er absolutt ikke mislykka, ikke tenk sånn:) selvom det selvsagt er det første vi jenter tenker.
Min også våkner mye på nettene, men jeg tenker bare at det er tenner. Han sov rundt fra han var ca 3 mnd, men har slutta med det igjen:-( våkner alt fra 2 til sikkert 15 ganger og våkner alt fra før 6 til halv 8.
Men gutten min virker ikke ordentlig våken, så det går ofte bra å bare gi smokken. Er han våken lenge av gangen og gråter han, eller er han bare våken?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp