Soving

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Ja sovinga her i huset er ikke noe å skryte av om natten, nå er gutten min ett år om en mnd å jeg er litt lei våkennetter kan man si. Jeg føler jeg har prøvd alt men dere har kanskje litt mer å tilføye.

Vi har faste mat rutiner utover dagen noe vi har hatt fra uke tre. Nå når han våkner kan det være alt fra 6 til halv åtte. Spørs om han har sovet i det hele tatt. Da får han litt brød å litt vann og klokka ni får han 210 ml mme. Så sover han en time kanskje 1,5. 12 er det lunsj da spiser han grøt. Ca ett sover han en time til 1,5 t. Klokka tre middag. Og fire litt av vår middag. Kl seks grøt og pysj og så får han 210 ml mme på senga rundt 18.30. Det er ikke lett å holde han våken lenger for han r vandt med å legge seg sånn helt fra han var mindre altså da var det litt senere men det er dette han er vandt med.

Alle tips tas med stoooor takk, jeg føler jeg ikke gjør noe riktig med han å er veldig frusterert. Jeg føler meg rett å slett mislykka å nå begynner det gå meg litt på nærvene.


❤ Gutt født 27 juni ❤
❤️ venter en gutt 30 august❤️
 
Forstår du er sliten. Men tror ikke du gjør noe galt. Du sier han legger seg kl 1830, men når våkner han da siden du skriver dere har mye våken netter?

Min sovner også en gang mellom 1830 og 1900. Han våkner som regel 1 gang ila natta, rundt 3-4, men går som regel greit å legge han igjen. Men våkner han kl 6 er det morgen for han. Hvis han ikke vil legge seg igjen og kl er 4 tar jeg han i sengen. VI er ikke så strenge på at han må sove i egen seng da.
 
Hun kan være vanskelig å legge i 18.30 tiden om hun ikke har sovet siden Kl var 14-14.30. Hun må hvertfall sove til Kl 15, hvis ikke blir det kaos. Hun kan sovne fort, men da våkner hun igjen, men hvis hun sover til Kl 15 eller 15.30 så sovner hun fort og våkner ikke iløpet av natta.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Back
Topp