Soving

Jenta mi sover mellom alle måltider:) Men av og til så kan det hende hun ikke sover mellom det siste måltidet. Varierer fra 1 1/2 - 2 1/2. Legger seg rundt 20:00 og sover hele natta. Noe som hun har gjort fra hun var 6 uker :)
 
Akkurat nå er det lite pga plager av ei tann som driver å bryter ut, men ellers sover hu fra 19-07. På dagtid er det 1 time fra 8-9, og 2-3 timer ved 12/13 tiden :)

*Emma020213*
*på app'n*
 
Ingenting fast. I dag sov han 2x2t, sånn ca, men i går sov han vel 1x20min. Varierer veldig på natten også, men sover stort sett aldri mer enn tre timer i strekk.

* taletuten *
 
Offf, sånn hadde jeg det på nettene leeeeenge, etter han ble flytta på eget rom så våknet han bare en gang, og etter en uke sov han rundt, håper det snart blir bedre for deg
 
Her sover hun ca 2 lurer på dagen. Alt fra 30min - 1 1/2 t. Våkner ca kl 07, så lur 09-10. Siste luren prøver vi å gjøre unna før 16. Så i seng ca kl 19.


❤25/2-13❤
 
Lille sover en dupp rundt klokka ni, da sover hun fra 30 min til en time, så har hun en dupp rundt 12 sover da i underkant av en time og en dupp rundt halv fire/fire, like lenge da også. Så på en god dag sover hun tre timer og på en dårlig dag sover hun en og en halv time.
Hun legger seg for natta kl 19, sovner alt fra 19.10-20. Våkner som regel etter en time, må roe henne ned og når hun sovner da våkner hun hver tredje time for mat frem til vi står opp rundt sju..
 
Lille sover en dupp rundt klokka ni, da sover hun fra 30 min til en time, så har hun en dupp rundt 12 sover da i underkant av en time og en dupp rundt halv fire/fire, like lenge da også. Så på en god dag sover hun tre timer og på en dårlig dag sover hun en og en halv time.
Hun legger seg for natta kl 19, sovner alt fra 19.10-20. Våkner som regel etter en time, må roe henne ned og når hun sovner da våkner hun hver tredje time for mat frem til vi står opp rundt sju..
Høres nesten ut sånn som vi har det. Bortsett fra at hun sover naten gjennom fra 19- 7.30 ca.
 
Her sover han rundt . Blir lagt kl 19. Sovner som regel før 20. Ligger og prater og leker med bena sine før han sovner, hehe. Sover til 7.30-0800 neste morgen. Har seg en hvil 1-2 timer etter han har stått opp, den er alt fra 30-60 min å så en i 12-13 tiden, da sover han to timer.
 
Her starter dagen rundt kl 7. Da har vi frokost, lek og moro i ett par timer før hun sovner igjen i ni halv ti tiden. Sover da som oftes to til tre timer. Ny lur igjen ca halv tre, alt fra 20 min til en time. Vekkes halv fire. Klar for kvelden igjen kl 19. men sover ikke rundt da, spiser som oftest to til tre ganger om natten.
 
Back
Topp