Soving

lene89

Glad i forumet
Sovner de små av seg selv i senga/vuggen om kvelden eller må de vugges i søvn.her sovner han altid i armene mine for så å flyttes over i vuggen på soverommet,tror han har sovnet av seg selv 1 gang..

Her sovner han av seg selv :) småprater med seg selv et min eller to så sovner han som regel etter 5-10 min :)

Veldig forskjellig. Noen ganger sovner han av seg selv, mens andre ganger sovner han under amming, også flytter jeg han over. Noen ganger kaver han litt, og da blir det opp en gang og to før han sovner :-)

.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sovner ikke av seg selv. Må ammes eller bysses i søvn

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

Her sovnet han av seg selv. :) sovner som regel etter 4-5 min. Bare prater litt før han slokner :)

Her kan han sovne helt fint sjøl, men blir som regel til at han sovner under en amming :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Både og,av og til ved puppen,men mest i in egen korg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Som regel av seg selv heldigvis ;)

Tvilling 1 sovner av seg selv stort sett. Tvilling 2 trenger mer nærhet hele dagen og sovner stort sett på puppen. Ellers må han bysses.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Attila er som regel våken når eg legger han, og han sover fint selv.

Etter at jeg kjøpte sjøhest til henne og roer hun seg fint i kurven alene:-)

En bamse med lys på magen og musikk og bølgesus...
Kan finne bilde senere:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

I begynnelsen så måtte jeg også vugge ham i søvn, med en gang jeg la han fra meg så våknet han, måtte da vente til han havnet i dyp søvn, og det var ikke før i 12-1-2 tiden på natta. Da han bikket 4-5 uker så kunne jeg legge han i sengå så sovnet han av seg selv. Nå er han 3 mnd og vi prøver å få lagt ham runt 21 hver kveld, somregel sovner han ganske fort å våkner i 06-07 tiden :) Dette går seg nok til skal du se ;)

Hun pleide å sovne på en av oss, men for et par uker siden begynte vi å legge henne.
Noen kvelder har hun sovnet selv, men som regel ikke. Eller: legger henne i senga hennes, og så ligger jeg ved siden av i min seng en liten stund. Noen ganger til hun sovner, andre ganger går jeg ut mens hun fortsatt er våken. Ofte våkner hun igjen 1-2 ganger, men da er det som regel bare å være raskt på plass og dytte inn smokken, så sover hun videre til hun skal ha mat.
Nå er hun som regel i seng en gang rundt kl 22.

Har kommet inn i en fin kveldsrytme nå. Sovner av seg selv ca 22. Ligger og pludrer litt før han sovner. Bruker ikke smokk før han så smått våkner når det nærmer seg morgen.
På dagen er det ikke like lett, har vært dager han omtrent ikke har sovet!
Sovner ved puppen men våkner så fort han blir lagt ned!
Vil helst sitte oppreist hele tiden :)

Back
Topp