Soving

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
Hvordan sover barna deres om natta? Før hadde vi rutine på legging klokka 10, våkne igjen 3-4 og igjen5-6 men nå er det legging 10-11, våkne 2, igjen 4-5 og igjen 5-7. Liker ikke den nye rutinen han har begynt med og det virker som han er så sulten på natta og derfor vålner han oftere:-/

Her legger hun seg i 22-23-tiden, våkner i 3-4-tiden og så igjen mellom 6 og 8. Så er som regel bare 2 matinger om natta/morgenen. Men sånt går vel i perioder. For bare noen uker siden kunne hun fint sovet natta igjennom.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Her legger hun seg i 22-23-tiden, våkner i 3-4-tiden og så igjen mellom 6 og 8. Så er som regel bare 2 matinger om natta/morgenen. Men sånt går vel i perioder. For bare noen uker siden kunne hun fint sovet natta igjennom.

Akkurat det samme her også :P

Lillegutt sovner i nitiden, og våkner ikke før i fire-femtiden for å få mat. Han får da bare ligge i min seng, og spiser litt når han vil, kanskje to-tre ganger frem til kl åtte :) Da vil han opp!

Her legger vi vesla rundt 22-23, og da våkner hun mellom 9,30 - 10,00. Hun sover utrolig lenge på natterstid, noen jeg er utrolig glad for! Da får jeg nok med søvn:) Så når hun våkner rundt 10-tiden, får hun mat og sover gjerne 1time til.

Her legger vi vesla rundt 22-23, og da våkner hun mellom 9,30 - 10,00. Hun sover utrolig lenge på natterstid, noen jeg er utrolig glad for! Da får jeg nok med søvn:) Så når hun våkner rundt 10-tiden, får hun mat og sover gjerne 1time til.

Pumper du deg om natta da? For å holde produksjonen oppe. Eller trenger du ikke det?

Jeg har gått over til mme nå, men i starten ammet jeg fult.. men selv da jeg ammet sov hun stort sett like lenge da også, og melkeproduksjonen min holdt seg oppe helt til jeg sluttet å amme:)

Min produksjon holder seg ihvertfall de timene.. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde en liten periode nå hvor produksjonen gikk ned nemlig, og lurte på om det kunne være fordi hun spiste for sjelden. Men husker ikke hvordan hun sov da.
Måtte pumpe meg opp igjen, for snuppa ble så sinna over at hun ikke fikk nok mat..

Back
Topp