Soving

Mrs White

Forelsket i forumet
Hei, Jeg er i uke 9 og har siden de første ukene i svangerskapet måtte opp 2-3-4 ganger om natten for å ja, tisse (rett og slett). Er det flere som har det problemet?
Jeg er jo alldeles utmattet! Har liksom ikke sovet en natt igjennom på si 8 uker.. Jeg merker det går veldig utover min prestasjon på jobben og i det hele tatt sosialisering :-(

MEN for øvrig har jeg veldig få plager (ta i tre), så det er ikke for å klage. Bare litt nysgjerrig på om flere har det som meg. 

:-)

Jeg også opplever det samme, den minste lyd kan vekke meg og da må jeg jo på do. Jentungen ligger på samme rom som oss og lager jo også lyder i søvne... Verst er det om jeg våkner en halvtime før vekkerklokka! Jentungen våkner lett på den tiden mens jeg vil sove til klokka ringer. Da blir jeg liggende musestille for at hun ikke skal merke at jeg er våken mens det eneste jeg tenker på er å tisse!
Men altså, det blir ikke bedre når de små er ute... :-P

Nei, jeg sover altfor godt faktisk. Men jeg har aldri måttet opp på do og tisse om natta, men etter at jeg ble gravid så har jeg vondt i magen når jeg våkner for jeg må sånn på do:P

Jeg har heldigvis ikke måtte stå opp om natta, men jeg våkner som regel mellom 6 og 7 av at jeg må skikkelig på do, at det gjør vondt. 
Og jeg er mye oftere på do nå i løpet av en dag...det er dager jeg synes jeg ikke gjør annet enn å renne på do og tisse. :) 
Merker at det er plass til mindre før jeg må skikkelig på do :P 

Nope, sover som en sten he he emoticon

Jeg må også opp 2-3 ganger om natten for å tisse, utrolig slitsomt egentlig. Har sovet utrolig dårlig de siste ukene også. Men hører vel med :P

Våkner 5 hver morgen fordi jeg må tisse og sovner ikke igjen som regel. Prøvd å tappe ned på drikking på kvelden men må like mye på do på morgenen og har da vondt i hodet i tillegg:P

Har hatt det problemet hele tiden men nå er ting mer på stell :) Men jeg hadde urinveisinfeksjon i tillegg, så da var det veldig deilig hvis noen faktisk vekket meg på natta så jeg kunne gå på do, for jeg våknet ikke selv ;) Ellers ble det bare til at jeg holdt på å sprenge rundt 5-6, så fikk jeg ikke sove igjen.

jeg er oppe ca 1-2 ganger hver natt... og det er visst veldig vanlig:)
også kan det slutte en stund, også begynner det på igjen ;)

Jeg må også stå opp å tisse, men heldigvis bare en gang(*bank i bordet*) sånn i 4-5 tiden.
Men jeg sliter sånn med mareritt!! Holder på å bli sprø, får ikke sove ordentlig.. jeg er jo helt utslitt når jeg må stå opp på morgen. *klage litt*

Åja, må opp jeg også. 2-3 ganger. Slitsomt. Kan heller ikke huske sist gang eg sov gjennom hele natten. Prøvd å begrense væskeinntak, men hjelper ikke stort...

Hehe, jeg må bare le litt, for sånn blir det nok MYE av fom januar (hvis ikke du er veldig heldig og får en sovedukke da :) Snuppa vår har akkurat startet å sove gjennom og hun er 1,5 år. Da gikk vi selvfølgelig ut og fikk en ny valp, som også må tisse flere ganger i løpet av natta. Siden jeg må det selv tar jeg med henne med det samme :)
Men JA, det er kjempeslitsomt å ikke få sove ordentlig om natta. Håper det går bedre for deg etterhvert :)

:-) Nei da, jeg regner jo med at det blir lite søvn også når lille skatten er hos oss. Men det som er så slitsomt nå er jo at man må på jobb like tidlig og være like aktiv og våken som ellers. Jeg har et lederjobb så der er nok å gjøre for å si det sånn. Og jeg som bare vil sooove :-) Jaja. Nå er det snart helg og da blir det mye tid til å slappe av, har bevist ikke lagt noen planer i helgen.

sovnet dårlig og må ut minst en gang om natten. Bra måte å forberede kroppen.

Hadde det på samme måte da jeg var rundt 6-9 uker på vei. Begynte å stangere seg litt etter det, men våkner med den fulle blæra og vondt i magen :P Så vet ikke helt hva som er best jeg ;) Men går mye på do om dagen føler jeg. Blir tulen av det! :P

Lizarella skrev:
Hehe, jeg må bare le litt, for sånn blir det nok MYE av fom januar (hvis ikke du er veldig heldig og får en sovedukke da :) Snuppa vår har akkurat startet å sove gjennom og hun er 1,5 år. Da gikk vi selvfølgelig ut og fikk en ny valp, som også må tisse flere ganger i løpet av natta. Siden jeg må det selv tar jeg med henne med det samme :)
Men JA, det er kjempeslitsomt å ikke få sove ordentlig om natta. Håper det går bedre for deg etterhvert :)

Ha ha, jeg måtte også le litt. Sønnen min blir snart et år, og våkner flere ganger på natten. Og hvis han ikke våkner kan du være sikker på at jeg våkner, enten for å sjekke at han har det greit og puster, eller for å tisse. Og jeg våknet for å tisse da jeg var gravid med han, så nærmer seg vel snart et par år siden jeg hadde en hel natts søvn...

Jeg har sluttet å sove, går i koma istedenfor. Ingenting som kan vekke meg omtrent, sover også MYE mer enn vanlig emoticon

Hadde jeg kunnet hadde jeg sikkert sovet en uke i strekk emoticon

Back
Topp