Soving

Julita

Forumet er livet
Jeg lurer på hvordan deres småinger er når det kommer til soving. Mine småtroll er litt ustabile der, nemlig. Vi har hatt faste natta-rutiner helt siden vi begynte med grøt for 1.5 måned siden, men de er ikke helt enkle å styre altså [>:]. Og så er det så innmari vanskelig å holde dem våkne, for når de har bestemt seg for å sove, da sover de uansett hva jeg gjør. Nattasovinga har blitt mye bedre nå i det siste da, men jess jeg gleder meg til de begynner å legge seg klokka 8 og sove natta igjennom ja [8D]

her har vi kommet inn i en legge rutine, å det er såååå deilig!! siste måltidet er grøt i 18-18.30 tiden, så er det inn å ta på pysjen også legges han i 19-19.30 tiden[:D] utrolig deilig å ha kvelden for seg selv[:)] han har i det siste hatt ett par netter hvor han har sovet rundt, så håper den gode trenden fortsetter..!

Her har vi fått en fast rutine, steller og tar på pysj i 18:30 tida. Spiser grøt ca.19 og legger seg 19:30 -20 [:D]

Samme her [:D] Deilig[;)] hehe!
ORIGINAL: maric

her har vi kommet inn i en legge rutine, å det er såååå deilig!! siste måltidet er grøt i 18-18.30 tiden, så er det inn å ta på pysjen også legges han i 19-19.30 tiden[:D] utrolig deilig å ha kvelden for seg selv[:)] han har i det siste hatt ett par netter hvor han har sovet rundt, så håper den gode trenden fortsetter..!

Her har me egentlig hatt greie leggerutiner lenge, men d va først når me begynte me faste måltider at hu begynte å sove rundt.. Nå får hu mat kl 9, 12, 15 og 18, og legges kl 19, då sove hu te 8-9 neste morgen, og d e heeerlig [:)] Hu får og "samme" mat kver dag, alså hu får alltid melk på morgenen (amme), brødskive og yoghurt te lunsj, middag og fruktmos te middag, og melk og grøt t kvelds[:)] Virke som dette har hjelpt på sovingen og altså [:)]

Hun har sovet rundt siden hun var ca 3 mnd gammel. Hun får kun mm 2 ganger om dagen..Fått mat siden hun var 4 mnd.
Men den siste uka har hun begynt å våkne igjen...[&:] Håper det gir seg snart.

Back
Topp