Bkno5118182
Flørter med forumet
Hei dere.
Gratulerer alle med deres små
Tenkte å høre med dere hvordan sovingen på natta hos dere går?
Her er mini 6 uker, og han liker ikke å legges ned alene etter han har sovnet. Da våkner han som regel med en gang. Men, på natta går det greit å sove i sin egen seng innimellom.
Han sovner ikke ordentlig dypt før mellom 2330 og 0030. Men da sover han stort sett hele natta, og vi pleier ikke stå opp før 9-10-11 på formiddagen (ammer flere ganger mellom).
Skulle gjerne ønske han sovnet før halv 12 på kvelden, og prøøver å legge han tidligere hver kveld om han sovner ved puppen. Men da er det lys våken igjen. Fungerer aldri før halv 12. Håper det automatisk blir tidligere etterhvert Det hadde vært deilig.
Når legger deres små seg (når de sovner for natten)?
Gratulerer alle med deres små
Tenkte å høre med dere hvordan sovingen på natta hos dere går?
Her er mini 6 uker, og han liker ikke å legges ned alene etter han har sovnet. Da våkner han som regel med en gang. Men, på natta går det greit å sove i sin egen seng innimellom.
Han sovner ikke ordentlig dypt før mellom 2330 og 0030. Men da sover han stort sett hele natta, og vi pleier ikke stå opp før 9-10-11 på formiddagen (ammer flere ganger mellom).
Skulle gjerne ønske han sovnet før halv 12 på kvelden, og prøøver å legge han tidligere hver kveld om han sovner ved puppen. Men da er det lys våken igjen. Fungerer aldri før halv 12. Håper det automatisk blir tidligere etterhvert Det hadde vært deilig.
Når legger deres små seg (når de sovner for natten)?

får håpe jeg ikke jinxer det nå når jeg sier det Hehe. Får se om dette vedvarer
Og han ligger og grynter så sinnsykt på natta! Så synes det er driiiitvanskelig å skulle planlegge noe som helst enda. Tar ting på sparket om jeg er heldig og at det passer. I dag kom vi oss på kafé til et avtalt tidspunkt feks
Om jeg må noe uten han, må jeg pumpe masse før jeg drar, akkurat som at han merker at jeg skal bort, for pappaen må ALLTID varme melk til han! Selv om jeg er borte bare en halvtime, liksom