Soving på eget rom

mammagullet

Glad i forumet
er det noen av ungene som har begynt med det? Vurderer på mini`n på eget rom nå siden han er så urolig, men synes egentlig det er veldig tidlig.

ja her bor han på eget rom, flyttet han vel for 1,5 mnd siden ca..! går kjempe fint, selv om jeg må opp litt om nettene ennå[:)]

æ vurdere å gjør d snart sia vi nesten vekke ho når vi kjæm å ska lægg oss :P så følge litt me hær æ :)

Me er på ferie hos mamma og pappa no.. (eg og ungane)
Mens me er vekke har sambo flytta senga til mini opp på rommet hans.. så når me kjeme heim skal han på eige rom! :)
Føler det er på tide, i og med at han uansett søv rundt så! [:)]

Blir ikke enda, vi skal bo hos mamma og pappa til at vi får kjøpt hus. Men da må han begynne å ligge på eget rom. Problemet er bare at jeg er så forferdelig redd for at det skal skje noe og at jeg ikke skal høre han![&:]

Her er det vi som har flytta ut og opp trappa, Noor blir på soverommet. Jeg sov sååå dårlig, pga hun lager så mye lyder hele tiden. Kjenner jeg sover bedre nå, må fortsatt opp noen ganger men får iallefall sove når jeg kan sove [:D]

ja siden hun var 4 mndr og har sett og lært at hun har det bedre på eget rom enn på vårt..mindre forstyrrelser, sovner tidligere og sover lenger..

det e kun vi som føler det er for tidlig..ikke de små..de har ikke vondt av det..

Her fikk hun sitt eget rom når hun var ca 3 mnd. Samboeren min hoster hele tiden, og da ble hun vekket av det eller at vi gikk å la oss. Så da fikk hun eget rom, og sover mye bedre[:)]

forhåpentlivis får jeg flytta han neste uke:):) romme hans har vært lagringsplass i oppussingskaos.
så nå er det anre romme ferdi pussaopp så nå skal det som lagress inndit så skal jeg male hannes rom å dekorere det så flytter han inn:)
håper han sover hele natten til den tid egentli;P haha men vimå flytte han for vi vekker han når vi legger oss å vi kan ikke ha sengeaktivitet for da vokner han;P

Jo, her sover han på eget rom og har gjort det snart i en mnd. Går kjempefint, det!!! [:D]

Gjort det helt siden starten. Går kjempe flott

Her startet vi med soving på eget rom for ca 1 uke siden...går veldig fint!
[:D][:)][;)]

Det var litt uvant i starten for henne tror jeg (og litt for meg...savnet snuppis på rommet litt) mye større plass å boltre seg på..hihi[:)]

Hun har tidligere liggi i kurv med himmel på inne på våres soverom, så jeg tenkte det at jeg måtte kjøpe himmel til sprinkelsenga også, siden hun allerede var vant til det fra kurven sin!

Tenkte at det sikkert er trygt og godt...ikke vet jeg,men...[8D]

Godt sover hun ihvertfall [:D]

Her flyttet han på eget rom da han var 6 måneder og det gikk kjempefint [:D]

Her har snuppa hatt eget rom siden ho var 2mnd..og ho har sove godt der!!! mye bedre enn inne hos oss..

Her flyttet vi snuppa inn på eget rom for en uke siden....det har gått kjempe bra. Hun våkner ikke så mange ganger lenger av at hun har mistet smokken. Sover mye bedre[:D]

Her flyttet hun inn på eget rom etter jul, ca 4 måneder. Går veldig greit selvom veien er lengre å gå om natta :)

Her driver jeg og forhandler med mannen - han vil ikke ha henne ut enda, men det vil jeg.. Så trangt på min side. Sprinkelsenga er jo ikke akkurat liten!! Vuggen var litt mindre..
Så jeg håper det blir eget rom i helgen [:D] [:D] [:D]
Rommet har jo stått klart siden før hun var født - bare litt ting som har blitt lagret der, men jeg tenkte jeg skulle hive ut resten i dag og vaske rommet. Så er det klart til helgen [8D]

Synes ikke det er tidlig her jeg altså... med engang det blir ferdig oppe på rommet hans, så ender han der nå. Han er mer urolig når jeg er på samme rom enn når jeg ikke er det, og da er det på tide [;)]

Her ligger hun inne hos oss enda, og det fungerer veldig bra! [:)]
Så tror vi drøyer flyttinga litt enda...

Back
Topp