Soving på dagtid

Sover gjerne i sofaen eller vogna på dagen om jeg triller.. Eller selvfølgelig på meg :D eneste minuset nå er at hun må ha det stille, hun har fort for å skvette eller våkne av lyder..

Sover godt i vugga i stua på dagtid, sovner ENDELIG i bilstolen (han skrek ustoppelig i bilstolen før) og sovner nå også i vogna når vi triller tur. Våkner med en gang vogna/bilen stopper da.. :/

Overalt! Vogn, bilstol på vei til og fra, fisher price cradle swing, hendene våre osv... Hun kan til og med sovne i newborn setet på tripp trappen :p

Han sover mye i bæreselen, av og til i lekegrinda eller i fanget mitt, eller så sover han i vogna (maks 30 min hvis den står stille, ca en time med bevegelse). Han sover også godt i bilen så lenge den er i gang ;) må som regel bysses i søvn på dagtid, men sovner av seg selv i sprinkelsenga på kvelden (og hele natten). Nekter å ta smokk, er overbevist om at han hadde sovnet selv og sovet lengre i vogna om han hadde tatt smokk :p

Finni ut at lille må legges på magen på dagen for at hun skal sove godt pga mageknip.. Gråter litt i begynnelsen sikkert pga press på magen, men sover igjen i flere timer sånn uten å våkne :)

Back
Topp