Soving på dagtid

Sover fra ca 10 første gangen og ca 14 andre gangen. Det varierer hvor lenge han sover hver gang, mellom en halvtime og en time er mest vanlig.
 
Vi klarer fortsatt ikke få noe ordentlig rutine på det. I dag sov hun bare en gang, 1,5t. Pleier og være 2 -av og til 3- dupper på dagtid på alt fra 5 minutter til 2,5 timer :p
 
Stort sett sover hun tre ganger alt fra 45min-1,5 time.Prøver å få det ned til 2, men hun står opp 06- og er våken fortsatt ofte på natten:-(
 
Her er det alt fra 0 til 2 om dagen, ingen rutine på det. Hun sover inne i stua i bagvogn, men skal venne henne til å sovne i sin seng av seg selv. Hun har vært så mye syk etter at vi begynte med fast føde så derfor sover hun inne. Hun sover gjerne 1, 5 til 2 timer om hun bare sover en dupp. Men hun sover ca 12-13 timer om natta, så skal ikke klage :)
 
Her soves det 3 timer på dagtid og 1 time litt senere på dagen.
 
2-3stk 1/2-1time :)
 
Sover vanligvis 2 ganger på dagen, en i 10-11tiden, litt ettersom når vi står opp. Da sover han fra 45min-2 1/2 time, varierer veldig altså. Neste dupp pleier være mellom 14-16 et sted, normalt på en halvtime.. Sover i vogna, enten i gangen eller ute.
Sovner nesten alltid smådupper på biltur også da, å vi kjører 15/20minutters(x2) strekninger nesten daglig, så får jo noen minutter der også:)..
Vi er ikke helt der at vi har faste tider/rutiner for tida, alt ble kluss etter en periode med mye sykdom, men det kommer seg:)
 
Veldig varierende hvor mye min lille sover. Vanligvis to supper nå, men fortsatt av og til tre. Tidspunkt og lengde varierer også mye. Nå står han opp ca halv seks hver dag og sover første luren en gang mellom halv åtte og halv ti. Vanligvis ca en halvtime, men varierer fra 20 min til kanskje maks 1 time og 20 min. Neste duppen pleier å være en gang mellom halv ett og fire. Sover mellom 20 min og litt over en time. Ikke lett å planlegge ting....
 
Tvillingene sover 2 dupper på ca 1-2 timer. Hun ville nok gjerne ha sovet mer noen ganger, men vekker henne ca 1 halv time etter at han har våknet, for å holde de i samme rutine. Begge sover hele natta. Legger de ca 19.00, også våkner de mellom 6.00 og 7.30.
 
Han står opp ca 07.30 eller 08.00 og sover igjen i 12-Tiden. Da sover han enten i 40 min eller 1.30 min.
Så sover han mellom 40 min og 3 timer senere på ettermiddagen igjen.
(40 min hvis han sover alene, og 3 t hvis jeg hviler ved siden av han eller vi er på trilletur)
 
Sover to ganger. En gang ved ti tia, ca en og en halv time. Så ved to-tre tia igjen, da ca en time
 
Mun står opp halv 8, sovner igjen ca 10.30, sover da mellom 1-3 timer. Så er han oppe frem til han legger seg kl halv 7-7 :) sover da hele natta :)
 
Het våknet han rundt 05, sover i ca en time rundt kl 10 og av og til har han ennliten lur på ettermiddagen
 
2 ganger i løpet av dagen, sovner vanligvis en gang før 12 og igjen en gang før 15, totalt cirka 2-3,5t på dagtid.
 
Back
Topp