soving på dagtid

MiaDenPia

Elsker forumet
over en periode nå har minsten brukt å sove en lur a 2 timer på formiddagen og en lur a 1 time på ettermiddagen ,

men den uka som var virka han å Være litt i ulaget ,,for han var trøtt om ettermiddagen når jeg henta han i bhg men han ville ikke sove

og stup trøtt til kvelden men ville ikke legge seg før åtte nærmest og sov til 0620 ca ,;men unntak av en morgen til 0650

så på fredag besluttet vi att han skulle sove bare en time på første luren også ,
bhg hadde da vekket ham etter 1 time , men ham hadde virka trøtt og i dyp søvn,,og ville sitte mye på fanget etc etterpå , frem til andre luren , da andre luren kom var han veldig trøtt og klar for å legge seg,
han sov bare en time da også

men var blid og fornøyd og lekte etterpå ....

i dag sov han 1,5 time ca på formiddagen, da vekte vi ham så han kunne sikkert ha sovet mer om ikke...

prøvde å få ham til å sovne senere på dagen men uten hell... og når kvelden kom var han grinete og veldig klengete (men etter ny bleie tannpuss etc) sovnet han på armen min og sover fortsatt

(natta som var våkna han kl 0400 og var våken ca 1 time før han sovna igjen og jeg endte opp med å ligge på madrass hos ham for det var enste måten han virka å roe seg på)




Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Sånn er det. noen dagen viker det så enkelt og andre dager ikke. Min lille sover veldig lite i barnehagen ca. 20 min. for at hun vil helst vare med på alt og følge med alt. Hun kan sove en time etter barnehagen hvis vi triller henne men sover veldig enkelt mellom 20:00-21:00 etter kvelds mat og bad til 06.30.
 
Back
Topp