smørklumpen
Andre møte med forumet
Hei Jeg lurer på om det er noen av dere som har babyer som sover lite på dagtid? Min gutt sover greit om nettene, ca fra 18.00-06.00 (får smokken et par ganger, men er ikke ordentlig våken). På dagtid sover han max 2 timer, enten fordelt på to lurer eller en lengre. Han har også hatt dager der han har sovet 30 min ila hele dagen. Han bruker også lang tid på å roe seg ned og sovne. Jeg sitter ved sidenav senga hans slik at han ikke skal reise seg opp. Han er en aktiv gutt som steller seg opp i senga uansett hvor trøtt han er. Han får jo heldigvis mye søvn på natta, men bekymringen er om han får for lite om dagen, det står jo over alt at de trenger to lengre lurer i den alderen.
Triller jeg tur er det det samme, han våkner som regel etter 30 min. Ønsker bare erfaringer dersom noen har det på samme måte. Føler vi har prøvd det meste for å få han til å sove mer, men kanskje dere har noen geniale råd, eller kanskje jeg bare må bli trygg på at han ikke trenger mere søvn. Han er veldig blid og aktiv, men ganske ferdig på ettermiddagene
Hilsen meg
Sent from my iPhone using BV Forum
Triller jeg tur er det det samme, han våkner som regel etter 30 min. Ønsker bare erfaringer dersom noen har det på samme måte. Føler vi har prøvd det meste for å få han til å sove mer, men kanskje dere har noen geniale råd, eller kanskje jeg bare må bli trygg på at han ikke trenger mere søvn. Han er veldig blid og aktiv, men ganske ferdig på ettermiddagene
Hilsen meg
Sent from my iPhone using BV Forum