lille bølle
Forelsket i forumet
Hvor mange lurer sover de små iløpet av dagen?
Og hvor lenge sover de?
Og hvor lenge sover de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Valdin
Sover ca fra 8-9. Så fra 11.00 til 14.00. Så fra 16 til 16. 30. Men han kan sove lenger, men eg vekker han alltid etter 1 time, etter 3 timer og etter en halv time.
Så legger han seg en gang mellom 18.30-19.00 og sover til en gang mellom 6-7-7.30.
ORIGINAL: lykkeligjente
Sover ca fra 8-9. Så fra 11.00 til 14.00. Så fra 16 til 16. 30. Men han kan sove lenger, men eg vekker han alltid etter 1 time, etter 3 timer og etter en halv time.
Så legger han seg en gang mellom 18.30-19.00 og sover til en gang mellom 6-7-7.30.
da sover han mye [:D]
da sover han mye [:D]
Ja vet, han har alltid hatt godt sove hjerte! Har tatt det opp på helsestasjonen, men de sier bare att noen trenger mer søvn enn andre! Men det får nå vere måte på! Så nå vekker eg han på dagen så eg får sett han litt ;) Og gidd han mat! prøver å få vekk den halvtimen på slutten av dagen :) Det funka idag :D
for dere som har barn som sover 1-2 timer ett par ganger om dagen...
hvor lenge sover de om natta?[:D]
for dere som har barn som sover 1-2 timer ett par ganger om dagen...
hvor lenge sover de om natta?[:D]