Soving på dagen....

McQeen

Gift med forumet
Jeg Har prøvd nå å få til kun 1 soving på dagen.....det gikk i går da han sov fra 10.30 ca -13.00. Han var veldig trøtt i 5 tiden men det gikk over, fikk han iseng til 19.15 å jammen sov ikke gullguten min til 09.00 i dag[:D] Skal det fortsette slik så er det verdt å ha en litt trøtt unge på ettermidagen[;)]

Når står ungene deres opp?
Sover de 1 eller 2 ganger på dagen evt. hvor lenge?
Når er de i seng?

alt fra 1 til 2 ganger om dagen, nå når hun har begynnt i bhg så får vi se det litt an om hun skal sove 1 eller 2 ganger i bhg, spørrs når vi står opp om morningene.

ORIGINAL: kosejenta

Leander sove x 2 pr dag, bare en halv time pr gong. Han sove mellom 10 og 11 en gong og mellom 15 og 16. I seng er han rundt 1930 og sovna til kl 20.

I og med at han sove kun en halv time i slengen kan eg ikkje kutte vekk eine luren, da blir han heilt klin umulig å legge på kvelden, og sliten lenge før leggetid.

Leander sove veldig forskjellig på morgonen, idag våkna han 0630, fekk litt melk og sov til nesten 0830, igår sov han fram til 0730 og då stod vi opp.... veldig forskjellig her i huset

Oi det var ikke lenge...kåre har pleid å sove totalt 4 timer på dagtid over to ganger.....han trenger mye søvn men prøver nå å¨få det til kun en gang iløpet av dagen.

Det varierer veldig hvor mye Ida sover på dagen.

På mandag sov hun i 15 min og var i bhagen hele dagen... klarte seg fint helt til hun la seg også, så vi får bare la henne styre ting litt selv. De i bahagen hadde prøvd halve dagen å få henne til å sove - men ville ikke!!

Igår sov hun 3 timer i bhagen, fordelt på to lurer  og da sovnet hun i husken når vi vår ute etter middag igår...

Så vi blir ikke helt klok på dette!!

Uansett så er hun våken 6.30/7.00 hver dag... samme om hun har sovet mye på dagen eller ei. Legger seg kl. 19.00/19.30. Sovner stort sett greit...

Her er det opp og ned med sovingen. Stort sett en gang pr dag. Og han legger seg ikke før kl 20 - 2030.. Stakkars gutten har måttet være med på en haug av visninger sent på kvelden.
Må få han inn i rutine igjen snart.

I går sov han først en halvtime kl 12 - 1230 Så sovnet han med meg kl 15 til 1650. Alt for sent, men gud og godt det var.

thomas sover bare en gang om dagen åd en e rjammen meg ikke lang 30min er alt sover på dagen noe går ikke 1minutt engang. skulle da ønske han sov litt mer.
men legegr seg da litt tidlig kasnkje18.30 men er jo stuptrøtt

Thea har fram til nå hatt to korte lurer på stortsett 20-45 min i tillegg til nattesøvnen på 12 timer.

Men nå har vi kommet helt ut av rutinene. Dette uka var samboer på jobb igjen, og har stått opp i 07.30 -08 (uvant tildlig) Siden Thea sover på samme rom våkner hun av dette. I tilleg til dette finner hun ikke roen på dagtid, så hun sovner tilslutt helt utslitt. Derfor trenger jeg og litt hjelp av dere [;)]

Thea sover alltid frå 11-13( 13.30 ) ho legger seg kl 19, og sovner fort. men har våknet 5.30 siste 14 dagene..eller idag sov ho til 6.30..

Andrea legger seg alltid 19.30, og sover til 07.20...veldig nøyaktig faktisk!![:)]

-Er hun hjemme en hel dag, sover hun en gang ca. 09.30 --> 1 time og ca. 13/14 --> 1 time..

-Er hun hos dagmamma, så er formiddagen litt gøyere og hun sover i to timer fra 12.30 til 14.30

Helene er stort sett i seng til kl 19 hver kveld (noen unntak har det vært da), og sover til mellom 7 og 8 om morgenen.

Så varierer det litt med dagsovingen. Noen ganger har det holdt med en lur, men stort sett to.

Vanligvis sover hun mellom 1 og 2 timer fra ca kl 10.
Og så ca 1 time fra sånn 14-14.30.

Kan ikke sove noe etter 15.30, for da blir legginga et sant hel....

Leon sover 1 gang pr dag og det er fra ca 11:30 og da kan han sove alt fra 1 time til 3. Men sjeldent mer enn 1 time[&:][&:][&:][&:]

Casper våkner som oftest i 7-8 tiden,
sover en gang på dagen kl 12. (sover ca 1 time)
Og legger seg kl 7 halv 8.
Sover heeeele natta [:)]

Back
Topp