Soving på dagen

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Gikk over til bare 1 lur for ca 2-3 uker siden. Tenkte at hun ble og sove litt lengere når på den ene luren, siden det kun var 30-40 min når det var 2 lurer.
Første uken gikk det supert,sov mellom 2 og 3 timer. Men ble et helvete på kvelden, sovnet ikke før rundt 22 og 23, og det etter mye skrik, og om hun sovnet av rundt kl 20, så våknet hun etter en stund og brukte da over 1 time på å få henne til å sove igjen.
I går sov hun 2 lurer, begge på 1 time, og la seg 19.30, og våknet ikke en eneste gang.
Kan jeg kansje tolke det som om hun ikke er klar for bare 1 lur på dagen eller? Er en smule frustrerende.
 
Her får vi ikke til noe så har ingen råd til deg:( Men håper at du finner ut av det å at det ordner seg!

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Det høres jo ut som om det er den beste løsningen med 2 dubber. Alle er jo forskjellige. Sønnen til ei venninne er 6 mnd eldre enn våres og sover enda 2 dubber..
Gjør det som føles riktig og fungerer best med deres dagsrytme du :)
 
Her har ho sovet 1 gang på dagen siden hun var 9 mnd. Hun har vært et mareritt å legge på dagen, og vil ikke sove.. derfor droppa vi bare den andre luren etter hvert- og da gikk legging på kveld mye bedre. Sover ca 1 time midt på dagen..
Storebror sov to ganger på dagen til han var nærmere to år. Han var alltid kaputt etter barnehagen og sovna i vogna på vei hjem.
Godt mulig frøkna her også trenger en ettermiddagshvil når ho starter i barnehagen.

Det beste er nok bare å følge rytmen hennes- dersom hun gir uttrykk for at ho trenger to hviler, så gjør hun nok det :)
 
Back
Topp