Soving om natten...

Søtnost

Betatt av forumet
Sover babissen deres hele natten nå?
Jenta mi legger seg mellom 1930 og 2000 etter kveldsmåltid, våkner mellom 3 og 4 hvor jeg gir henne mm. Våkner igjen kl 7 for mm....
Noen tips for hvordan man skal avvende måltid om natten?
Gir henne forresten mm kl 7, mm + grøt kl 11, mm + nestle joghurt kl 1530 og mme + grøt til kvelden....og mm igjen på natten mellom 3-4....

markus sover hele natten[:)]..
men det varierer når han sovner om kvelden og når han står opp..
han sovner alt fra 21:00 til 00:00 om kvelden og står opp alt fra 10:00 til 12:00

Han legger seg ca 2000 og står opp ca 0800, våkner ikke iløpet av natten (bortsett fra i det siste men han har vært syyyk[&o])

Har desverre ingen gode råd til deg

har heller desværre ingen råd til deg..[&:]
her har han så og si nettopp begynt å sove hele natten..[;)]

Her er det ikke mye søvn å få.. så lenge hun ligger alene. Vi starter leggingen ca kl 20, men ender opp med å sovne for natten først kl 01! Og da sover hun alt fra 2-5 timer, da er hun sulten. Da er jeg litt slapp.. og lar henne ligge sammen med meg og puppen, og da sover hun alt fra 7-9 timer til..

Sover hele natten igjennom, bortsett fra når tennene bryter ut. (Holder på å få tann nr 4 nå, så da er litt urolig på kveld/natt)
Bortsett fra det sover hun stort sett fra 19.30/20.00 - 7.30 /8.00 uten å våkne.

Hvis du prøver å bare gi sutt istedenfor mm da? Eller vann i en flaske?
Kanskje hu etterhvert ikke gidder å våkne opp 'bare' for det lenger.. Ellers så vet jeg ikke. Skjedde liksom automatisk her at hun ikke ville ha mat på nettene lengere.

Snuppa her sover hele natta igjennom - med noen få unntak.. [:)] 

Men jeg ville prøvd å gi mat på flaske om natta, og ikke pupp.. For det er jo ikke nødvendigvis det at hun er sulten som gjør at hun våkner - men at hun vil ha kosen.. Og hvis hun da bare får flaske, så var det ikke no særlig å våkne opp for...[;)]

Her er det fremdeles mye nattepupp, men det er
fordi jeg fullammer.

Når vi vente minsten av med nattepupp (han var 8-9mnd)
gikk jeg og la meg på et annet rom en ham, og isteden for
pupp når han våknet, gav gubben ham vann fra en kopp,
(han tok ikke flaske), i tilfelle han var tørst......

Gubben hadde et par hektiske netter, men
minsten slutta fort å våkne etter pupp
(tror han sov rundt tredje natta.)

Kommer til å gjøre det samme denne gangen.

OBS!!!!! Propper i øra er et MUST!!!!![:D][:D][:D]

Jeg er overrasket over hvor lenge mange av barna deres sover! Jenta mi får morsmelk og grøt en gang på kvelden ca. kl. 17.30. Hun legger seg etter måltidet. I løpet av natten får hun morsmelk to ganger (en gang før vi legger oss og en gang midt på natten). Hun våkner ca. kl. 08.00, får da mat igjen og vi står opp. Kan ikke klage [:)]

har dessverre ingen råd..
snuppa mi sover hele natten. legger seg rundt om kl1900 og sover til 0800-0830...

Hvis du virkelig ønsker å slutte med nattmat, for egentlig er det ikke nødvendig nå som de er blitt så store og spiser grøt osv, så må du rett og slett la være å amme. Du får bære, bysse, prøve med tutt, og det beste er selvføgelig hvis sambo kan hjelpe deg siden du "lukter" mat [:)] Dette har flere av mine venninner gjort og det er bare noen netter som må til!

Men hvis du ikke vil gjøre det sånn har jeg dessverre ingen annen løsning, du kan jo snakke med HS hvis du er i tvil. Masse lykke til! [:)]

Nei, her er det litt opp og ned. Han har sovet hele natten i sin egen seng noen netter. Somregel sover han mesteparten av natten sammen med meg, og da blir det litt spising.. Noenganger vil han bare at jeg skal klappe litt på han også....

Han hadde en traumatisk dag på onsdag, med både vaksine og 1 time uten meg mens jeg var hos tannlegen. Da hadde han skreket så sviergmor trodde han skulle slutte å puste. Nå har han våknet omtrent hver time i to netter for å sjekke at jeg er i nærheten.... Så det blir lenge til jeg reiser i fra han igjen!!!!

hvis du har energi til og ta en figth så kan du "Nekte " å gi mat på natten noen dager... altså at du prøver å gi smokken  4-5 ganger og så hvis  gullet ikke roer seg gi mat. d funka her men jeg klarte og ødelegge d da vi har hevrt uten rutinene i over en  uke men  jobber d inn igjen nå [:)]

lykke til

ORIGINAL: Totlå

Jeg er overrasket over hvor lenge mange av barna deres sover! Jenta mi får morsmelk og grøt en gang på kvelden ca. kl. 17.30. Hun legger seg etter måltidet. I løpet av natten får hun morsmelk to ganger (en gang før vi legger oss og en gang midt på natten). Hun våkner ca. kl. 08.00, får da mat igjen og vi står opp. Kan ikke klage [:)]

Sånn er det her og, bortsett at han våkner flere ganger pga. luft i magen, men sovner igjen så snart han får kvittet seg med luft..

Back
Topp