Soving om nattan

Frøken Heffalomp

Flørter med forumet
Hun våkner om nattan og nekter å sovne igjen før etter 2-4 timer. Trodde vi var ferdige med det, men nå har hun jammen begynt igjen. JEG ORKER IKKE MERE!!!

VI har prøvd ALT
Ferber osv, men er ikke fan av disse skrikekurene

Noen råd????

Å, sånn har vi hatt det noen netter også. Håper det er slutt nå...blir jo sååå sliiiiten [&:]

Det har hendt at jeg har måtte gi henne melk for å få henne til å sove når ingenting annet har funka

ja sånn har vi det hver natt oxo. etter han passerte året. vi blir snart sprø,så vi snakket med helse stasjonen,vi fikk beskjed og ikke gå inn til han først 3 min oxo utvide det etter hvert. tilslutt var det 20-30 min. men vi kan ikke prøve det ut no,for han er syk. må være helt frisk.

ORIGINAL: ~lenemoren76~

ja sånn har vi det hver natt oxo. etter han passerte året. vi blir snart sprø,så vi snakket med helse stasjonen,vi fikk beskjed og ikke gå inn til han først 3 min oxo utvide det etter hvert. tilslutt var det 20-30 min. men vi kan ikke prøve det ut no,for han er syk. må være helt frisk.

Er ikke det Ferbermetoden da? Fungerte ikke her. Men lykke til....

Soving om natten ja.. Ehh hmm nei gode råd har jeg ikke.. Trenger egentlig noen selv...

Linnea har igrunn vært tullete om natta helt siden hun ble født [>:] Omtrent aldri sovet rundt uten å våkne [:-]

Hender vi tyr til melk her ja for at det skal bli stille igjen..

ORIGINAL: fruluna

Soving om natten ja.. Ehh hmm nei gode råd har jeg ikke.. Trenger egentlig noen selv...

Linnea har igrunn vært tullete om natta helt siden hun ble født [>:] Omtrent aldri sovet rundt uten å våkne [:-]

Hender vi tyr til melk her ja for at det skal bli stille igjen..

Samme her! Thea var flink 1 uke med å sove natta gjennom... og nå er vi tilbake til å våkne om natta og ikke ville roe seg om hun ikke får kos....

Gleder meg til barnehagen begynner jeg! Har en liten følelse av at det kan rette seg da, for da må hun jo bli sliten etter en hel dag der! Men det gjenstår å se da! [8|]

Høy aktivitet hjelper det. Men når de blir vant til det er det tilbake til å våkne om natten. Det skjedde her i hvert fall. Tror hun er så glad i mamman og pappan sin at hun vil være våken hos oss hele tiden, jeg [;)]. Det er i hvertfall det jeg prøver å inbille meg selv når jeg sitter der våken om nattan på 3. time..... Heldigvis er det ikke hver natt... Bare nesten hver natt....

ORIGINAL: Frøken Heffalomp

Høy aktivitet hjelper det. Men når de blir vant til det er det tilbake til å våkne om natten. Det skjedde her i hvert fall. Tror hun er så glad i mamman og pappan sin at hun vil være våken hos oss hele tiden, jeg [;)]. Det er i hvertfall det jeg prøver å inbille meg selv når jeg sitter der våken om nattan på 3. time..... Heldigvis er det ikke hver natt... Bare nesten hver natt....

Kort varig glede med andre ord.. jaja.. jeg får huske på å nyte det mens det holder på da!! (hvis det gjør det da!!! [;)])

Åja jeg er helt enig med deg: det er fordi de er så ufattelig glad i oss at de ikke vil være uten oss mer enn de høyst må!!! hihi...

men det er slitsomt da... avbrutt søvn hver natt...

ORIGINAL: Jordbæret

Kort varig glede med andre ord.. jaja.. jeg får huske på å nyte det mens det holder på da!! (hvis det gjør det da!!! [;)])

Åja jeg er helt enig med deg: det er fordi de er så ufattelig glad i oss at de ikke vil være uten oss mer enn de høyst må!!! hihi...

Ja fryktelig slitsomt og frustrerendes, men ville ikke vært foruten heller. Det er jo vesla mi

ORIGINAL: Jordbæret

Ja fryktelig slitsomt og frustrerendes, men ville ikke vært foruten heller. Det er jo vesla mi

Enig der!!
Inatt sov faktisk Thea hele natta gjennom uten å våkne! Deilig, merker at man er mye mer opplagt ja! Hun også! [:)]

Sant det som sies om at dei sover bedre når dei begynner i barnehagen! Merker faktsik forskjell berre i helgane! DÅ er det litt mindre aktivitet, og ho blir meir våken om kvelden, og våkner lettare om natta....
Eg er ganske flink til å ta ho inn til meg på natta viss ho våkner, for då sovner ho igjen med ein gang. HELDIGVIS, og bank i bordet, så har ho enno ikkje fått ein uvane utav det.. er kun sånn innimellom. Er no litt kos også syns eg! [;)]

ORIGINAL: Medea

Å, sånn har vi hatt det noen netter også. Håper det er slutt nå...blir jo sååå sliiiiten [&:]

Det har hendt at jeg har måtte gi henne melk for å få henne til å sove når ingenting annet har funka

Hos oss var det slik når tenner var i anmars. Jeg tok henne opp, ga henne varmlunken melk og la henne igjen. Funket veldig bra for oss [:)]. Så vidt jeg vet, sover hun nå godt om nettene [:)]

Nå har hun sovet hele nattan i 4 dager!!!! Hva skjer a??????

MEN DET ER JO SÅ GODT Å KJENNE AT OVERSKUDDET KOMMER TILBAKE [:D]

Så deilig da!!! [:)]
Ja man merker godt forskjell på de nettene de sover hele natta gjennom ja!

Back
Topp