soving om natta

To Søte Små

Glad i forumet
Når sovner babyen din på kvelden, og hvor lang tid tar det før den våkner på natta og vil ha mat???

Snuppa sovner mellom 22-22.30. Så sover hun til mellom 6 og 7. Noen ganger lengre[:D]

mathias legger seg mellom kl 20-22. Da sover han til 6-7. i dag sov han til kvart over 8 :)

Oliver legger seg stort sett mellom 21 og 22 og sover til alt mellom 02 og 05. Så varierer veldig! [:)] men da får han mat og sover videre!

Emil legger seg halv9-9 og sover til halv 7-7, mat, så sover han til 9-10 tiden. [:D]

Jeg og Kristian legger oss i 12 tiden på kvelden og sover til ca. halv 6-7 tida. Så skifte bleie og litt mat, så sove igjen til ca kl 10- halv 11 [:D]

Prøver å legge han fra 7 og utover, i dag sovna han i 11 tia (hadde hengt på puppen mesteparten av tiden). Våkner vel snart igjen og skal ha enda mer mat.. [8|]

sovner rundt 22, mat 24, 03 og 06, lite søvn her i huset

Tror det har vært noen tråder om dette tidligere [:)]

Silje får mat mellom 19 og 20 og legger seg. Sover til 0630. En halvtime i riktig retning. Syns jeg er veldig heldig!

ORIGINAL: Ramnan78

Emil legger seg halv9-9 og sover til halv 7-7, mat, så sover han til 9-10 tiden. [:D]

Det samme gjør snuppa vår!

Spiser kvelds ca kl 8.
Så er det alt etter hvor vanskelig det er å legge han, men når han sovner, så voktner han ikke før mellom 6.30- 8[:)]
Så spiser vi litt og sover videre[:)]

Tulla mi sovner mellom 22.30 og 24.00, og sover da i 3 til 5,5 timer (kan våkne alt fra kl 2.30 til 5.30) da får hun mat og sover i 2 til 3,5 timer (avhengig av hvor lenge første økta var).

Hun er jo født en mnd for tidlig, og de sa på sykehuset at hun trengte mat ofte i en lengre periode enn de som var født når de skulle. 

Litt misunnelig på de som har babyer som sover lenge[&:]

Ingeborg sovner i 23-24 tida, og sover til 5-6 tida. Da får hun mat og så sover hun videre[:)]

Får mat 21-22, sover til 7-8 tiden.. får mat, og så ligger vi å drar oss til 10..

I dag sovnet Theo 19, da pleier han å våkne 2 tiden å vil ha mat.. så kan han sove til 6-7 igjen!! men som regler sovner han 20-21 da vil han ha mat 3-4, så sover han til 8 tiden[:)][:)]

Her er vi opp to og tre ganger på natta ennå[:@] Gleder meg til han begynner å sove litt mer[:D] Minsten sovner i alt fra 19 - 21. Får mat i 1-2 tiden og igjen i 4-5 tiden. De to eldste er oppe i 7 tiden, så her blir det lite sammenhengende søvn

Legger ned nora ca 20.30, å da sover hun som regel til 6, får mat( som tar ca 5 minutter fordi hu er så trøtt enda), åsså sover hun videre, gjerne til 9-10, om vi ikke ska noe spesielt.. go'jenta si d!![:D]

ORIGINAL: majama

Tulla mi sovner mellom 22.30 og 24.00, og sover da i 3 til 5,5 timer (kan våkne alt fra kl 2.30 til 5.30) da får hun mat og sover i 2 til 3,5 timer (avhengig av hvor lenge første økta var).

Hun er jo født en mnd for tidlig, og de sa på sykehuset at hun trengte mat ofte i en lengre periode enn de som var født når de skulle. 

Ja sånn er det her og... Fredrik kom litt over tre uker for tidlig.... og vi har det akkurat som dere.
Gleder meg til litt lenger søvn....

ORIGINAL: felulu

ORIGINAL: majama

Ja sånn er det her og... Fredrik kom litt over tre uker for tidlig.... og vi har det akkurat som dere.
Gleder meg til litt lenger søvn....

Å, så godt det er å vite at det ikke bare er vi som har det slik[:)] Selv om jeg unner deg mer søvn[:D]

Back
Topp