Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det samme herHvor mye sover deres små om natten? Og hvor mange ganger ammer dere?
Her er det hver 3. time ca. Våken en halvtime ca hver gang, så vi sover ca 3x2,5 timer hver natt. Sier meg fornøyd med det.
Hvor mye sover deres små om natten? Og hvor mange ganger ammer dere?
Her er det hver 3. time ca. Våken en halvtime ca hver gang, så vi sover ca 3x2,5 timer hver natt. Sier meg fornøyd med det.
Ca det samme herHvor mye sover deres små om natten? Og hvor mange ganger ammer dere?
Her har vi fått et fint mønster der jeg ammer hyppig fra ti til tolv, så sover hun til seks, amming, bleieskift så sover hun til elleve igjen Det resulterer i at ammingen er noe hyppigere på dagtid, men helt supert å få sove såpass på natten
Hehe, vi har vært heldige Døgnrytmen har vært noenlunde riktig helt fra starten, nå er hun fire uker og det er først de siste dagene hun har sovet så lenge i strekkÅ herregud nå blei jeg sjalu haha. Her har frøkna snudd døgnet totalt om!
Varierer veldig her, enkelte netter er det bare styr, også sover hun som en stein på dagen. Sånn som i natt trøtt..Å herregud nå blei jeg sjalu haha. Her har frøkna snudd døgnet totalt om!
Omg! I wish!Her har vi fått et fint mønster der jeg ammer hyppig fra ti til tolv, så sover hun til seks, amming, bleieskift så sover hun til elleve igjen Det resulterer i at ammingen er noe hyppigere på dagtid, men helt supert å få sove såpass på natten
Akkurat sånn hos oss også. Ser ikke på klokka, flytter henne bare over til riktig pupp (hun nøyer seg med èn om gangen), og så sover jeg videre mens hun spiser.. Beundrer dere som klarer å stå opp for å amme!Jeg har faktisk ingen aning om hvor ofte han spiser på natta. Vi samsover, så når han vil ha så slenger jeg ut puppen og dupper vidre. Men er vel ca soving fra 23/00 til 3-4 på natta. Også en gang mellom 8 og 9.