soving igjenn

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Ingrid Elena har aldri vært nå flink å sov av sæ shøl.
å i mange mnd no har vi vugga ho i søvn for så å lægg ho ned å inn å sett i smokke et par gang.

men tenkt æ sku prøv å sett på en cd me barnemusikk i hælga, å tru dåkk itj ho sovna av sæ shøl.
shønne itj d dær æ altså.?
å ho sovne i 8-9 tia ho som bare søv en dupp i 8 tia for så å vær våken t kl 11-12 [:-]
helt sjokkert æ.
men d virke litt som om ho vil kom opp når d e folk, veit itj om så småe unga legg merke t sånn men.

nån som har nå erfaring ?

Hun føler seg kanskje tryggere fordi hun tror det er folk rundt henne [:)]
Har hørt om flere som setter på radioen utenfor døren til babyen for å få den til å sovne av seg selv!

hmm ok :D
litt rart synes æ..
men e my enkler å bedre for både oss å hu å bare sett på litt musikk..

ja æ har bestandig vært sånn at æ vil ha musikk eller lyda på når æ søv.
d bynt æ me når æ va 1 år.

ja det var verre når hu låg oppe på vårt soverom..(Rett vedsiden av stuen) då sovna hu ikke med engang og me kunne holde det gående fra 8 te kl 10 -11 før hu endelig sovna..men etter hu flytta inn på sitt eget rom i 1 etasje så har hu sove kjempe lenge..og sovne rundt 1930 kver kveld! inatt så sov hu i 12 timer -for første gang!

det eg har merka e at av og te så hjelpe det med noe kjent..feks synge en fast sang når hu ska legge seg..(slite litt på dagen med å få na te å sove i sin seng) så då synge eg so ro..og 2 ganger så har hu snudd hodet sitt og lukka øynene og sovna før eg har kunnet synge en hel setning...

hvis det funke med cd-en så prøv det..NB! hu kan bli så vandt med det at hu kun vil ha det på men men..bedre om de sove enn at de tulle og blir overtrøtte..

Back
Topp