soving igjen!

Bizarre

Glad i forumet
Er det flere som har babyer som omtrent ikke er våken i det hele tatt??
Mini har begynt å sove enormt mye og blir fort grinete og trøtt når vi prøver å holde han våken før/etter mat.
Han skriker gjerne etter at han har spist også, og da pleier jeg legge han inntil meg og gi han smokken og ta teppe over han.
Da sovner han som regel alltid.
Men skriker han fordi han er trøtt tror dere, eller kan det vere andre ting som plager han?
Blir litt bekymra jeg[&:]
Men da han IKKE sov var jeg bekymra for det også [8D]
Er vel sånn det er å vere mamma tenker jeg... man bekymrer seg for ALT!!!!
Flere som har det sånn?

Han er nok bare inne i en periode der han trenger litt mer søvn, dette kan vist gå litt opp og ned på disse søte små [:)] så det er nok helt normalt, men er du usikker ville jeg hørt med hs. Ingen vits å gå rundt å uroe seg når vi har dem og snakke med [;)]

ORIGINAL: _nette86

Han er nok bare inne i en periode der han trenger litt mer søvn, dette kan vist gå litt opp og ned på disse søte små [:)] så det er nok helt normalt, men er du usikker ville jeg hørt med hs. Ingen vits å gå rundt å uroe seg når vi har dem og snakke med [;)]

ORIGINAL: _nette86

Før da han ikke sov var det fordi han bare skrek og skrek og skrek [&:]
Han hadde kolikk og vi gikk til kiropraktor med han.
Ser ut til at han har blitt MYE bedre etter behandling, men han kan fremdeles skrike en del men ikke på samme måte.
Han virker rett og slett litt misfornøyd store deler av tiden når han er våken.
Han kan skrike på stellebordet, når han blir bada, når han har spist osv osv.
Dette har han gjordt hele tiden, men det er som sagt blitt mye mindre nå enn det var.
Tror kanskje jeg skal ta en telefon til HS i morgen ja og høre hva de mener om saken [:)]
Men synest noen ganger at jeg får så "svevende" svar derfra, så jeg er liksom like langt etter å ha snakka med dem!

Back
Topp