Soving i varmen...

x1xMadre Mia

Glad i forumet
...flere nurk som sliter med det? Her kom sambo på den lure ideen å la Ludvig sove i kjeller'n (innredet kjeller altså, bare for å ha det på det rene! [;)]), som det er litt svalere. Derfor trillet jeg vogna ned hit i dag og jammen sov han ikke godt og uforstyrret her nede i flere timer i dag! Og det passer jo egentlig veldig greit, for her står jo data'n også! [;)] [:)]

Ja sliter veldig med det..Marcus har sovet max én time totalt i dag - på dagen. Han sovnet endelig etter mye grining kl 2130 i dag da..

ORIGINAL: LilleMag

ORIGINAL: Tuttlings

Ja sliter veldig med det..Marcus har sovet max én time totalt i dag - på dagen. Han sovnet endelig etter mye grining kl 2130 i dag da..

akkurat samme her! blir så han sover i en time sammenlagt iløpet av hele dagen.. og han blir jo så utrolig sliten stakkar[&o] nå sover han i senga som aldri før da!

hehe, ja det positive er at han kommer til å sove i hele natt. Det er deilig! Opp å amme kl 06 regner jeg med, og så sove videre til 09[:)]

Har vært lite soving på dagtid de siste dgene her også. I dag sov han endelig flere gode dupper=) Han har vært skikkelig grinete og sur de siste dagene, tror det er en blanding av varmen, magevondt og at han trenger søvn. I dag fikk han endelig til å bæsje. Snakk om stolt mamma da:p hehe. Synes så synd på han når han har mageknipe:( Og det er umulig å gå ut med han i denne varmen, han hyler som en stukket gris nede i vogna, så nå har jeg måttet sitte inne:( jaja, ikke enkelt med disse små, men ville heller ikke vært foruten! Så jeg får vel takle dette også:)

Back
Topp