Hvilke(n) vogn(er) anbefaler dere til soving i bhg ? Ny eller brukt ? 3 eller 4 hjul ? Sportsvogn eller ikke ? Er så usikker. Vil gjærne høre deres erfaringer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere andre vogner ved siden av da ? Jeg har en quinny vogn som jeg kommer til å bruke når snuppa blir for stor for sportsdelen er veldig usikker på om jeg skal kjøpe ny, eller en billig brukt enVi har TFK som sovevogn i barnehagen og er veldig fornøydDen er veldig romslig, god plass til voksipose.
Har dere andre vogner ved siden av da ? Jeg har en quinny vogn som jeg kommer til å bruke når snuppa blir for stor for sportsdelen er veldig usikker på om jeg skal kjøpe ny, eller en billig brukt en
Hos oss får de ikke lov å ha tfk som sovevogn pga at det har vært uhell med at den har veltet. Sovevogn bør ha 4 hjul!Jeg jobber på småbarnsavdeling og legger ca 20 unger dagligJeg skal iallefall ha TFK som sovevogn selv, helt klart min favoritt. Dyp, lun, lang, lett å manøvrere, lett å justere høyden på ryggen. ++
![]()
Neida bør de ikke.Hos oss får de ikke lov å ha tfk som sovevogn pga at det har vært uhell med at den har veltet. Sovevogn bør ha 4 hjul!
Hos oss får de ikke lov å ha tfk som sovevogn pga at det har vært uhell med at den har veltet. Sovevogn bør ha 4 hjul!
Hos oss får de ikke lov å ha tfk som sovevogn pga at det har vært uhell med at den har veltet. Sovevogn bør ha 4 hjul!
jeg hadde det, og vi hadde masse nesten-ulykker. Har også et vennepar som i dag har en sterkt funksjonshemmet gutt etter at tfk'n veltet når han sov.I vår barnehage har 90% TFK som sovevogn. Jeg er kjempefornøyd med den! Aldri opplevd den som ustabil.