Soving hele natten

Mona83

Blir kjent med forumet
Når er det vanlig for de små at de sover hele natta?? Thea sov hele natta fra hu var to mnd, så ble litt bortskjemt der.. Nå går jeg bare og venter på at Julie skal gjøre det samme!! Våkner bare en gang, men slitsomt nok.. Noen som vet??

hei hei

martin sov hele natten egentlig nesten fra han va nyfødt.la seg i 12-01 tiden og sov te 6 tiden.eg e borskjemt fra dag en.hehe....å når han er rundt 7 uker sover han fra 22 til 6 tiden...men kordan det er med andre vet eg ikke.men eg har VÆRT veldig heldig da...

åååh... misunner deg!!! Sånn var min første også.. *sukk* får vel bare vente og se [:)]

hehe ja får KRYSSE fingrene for deg...men skal vel ikke skryte for meget nei da finner han vel ut at han ska være våken ja[:@]

Jeg har en som er over to mnd og her er det mat hver tredje time.. en gang i døgnet fie timer. Dette ofte siste kveldsmåltid ut i natta.
Blir bra trøtt om jeg ikke legger meg samtidig som ham på kvelden.

Fikk ei bok nå om barn og søvn.. det forventes ikke noe faste rutiner før fra fjerde mnd. Men når der starter å sove hele natta er individuelt.

det kan vel variere veldig[8|]

jeg må opp en gang pr natt å det gjør meg ingen verdens ting[:)]kunne sovet litt lengre på morgenen da[8D]

Back
Topp