Soving hele natta

Citti

Forumet er livet
Jeg synes det er så mange babyer her som sover hele natta?!? (dere er heldige!![:D])Og mange har gjort det hele tiden.. Hvorfor våkner Marcus så ofte? Jeg er jo heldig hvis han sover i to timer i strekk![&o]

off ja d høres veldig slitsomt ut [:o] Drikker han så lite om gangen da? ammer du?

Jeg ammer ja.. Han vil ikke ha mme mer. Ga han det i tillegg før, men nå liker han det ikke lenger. Men uansett sover han ikke mer eller mindre enn før.. Han spiser en pupp, noen ganger to. Han spiser kanskje ikke så mye, men han sovner så tungt etter han har spist! og etter en time eller to er det opp igjen..

Merkelig nok er det helt anderledes på dagen! Dvs, er vi hjemme sover han ikke i det hele tatt, men ute i vogna sover han opptil 4 timer, så spiser han og sover i 4 timer til![:)]

Så jeg prøver å være ute hele dagen hver dag! Men må jo prøve å få gjort litt hjemme og..

Kanskje jeg må invistere i en vogge eller en sånn vibrerende stol? Det er litt vanskelig når han ikke vil sove hjemme...

ORIGINAL: Ingerg

Har han luft i magen sin?? Gulper han etter måltidet fks.?? Guttene mine var sånn, nemlig.. de fikk luft i magen etter måltidet..og de sovnet gjerne ved puppen..men hvis jeg prøvde å legge de i senga si, våkna de med en gang.. Hadde mang ei natt med baby ved brystet for å få sove ja...[&:]
Elsa derimot kan sove ei god stund etter hun har fått mat, men hun får ut lufta bra!![:)] Rart at det skal være sånn forskjell på søsken???..[8|]

Så bra at lille Elsa får sove da. [:)]

Han gulper av og til etter måltid. vil det si han har luft i magen?

Hva med å stelle og vekke han litt og så prøve å gi han mer? Du kan jo ringe ammehjelpen, de er jo eksperter [:)] Kansje han bare har stoor forbrenning [8|] 
Malin drikker bare en pupp som regel også. Tømmer den på 5 min.. hehe!! Om dagen vil hun ofte ha annenhver time viss vi ikke er på trilletur og hun har sovnet godt. Da går d kansje 3-4 timer. Om natten kan d gå 8 timer.. Heldig jeg da...

8 timer?
Ja, jeg gleder meg til å få sove så lenge i strekk![:D]

Hva skal jeg gjøre da? La si han våkner nå snart (det gjør han jo[:D]), så spiser han og gulper etterpå. Skal jeg ikke legge han ned da?

ORIGINAL: Citti

Hva skal jeg gjøre da? La si han våkner nå snart (det gjør han jo[:D]), så spiser han og gulper etterpå. Skal jeg ikke legge han ned da?
svelger han luft når du ammer han? Viktig å få rape godt..Malin gulper litt viss hun ikke får rapet. Kan jo hende han gulper fordi han er full i magen? siden han drikker så ofte.. at d er overskuddet som kommer opp [8|] 

Nei, det skakke være lett![;)]
Jeg får holde han litt ekstra lenge opp. Kanskje han får opp mer luft..

Og Laban, lykke til med Eilin på eget rom, og kos dere i kveld!![8D]

ORIGINAL: laban2

Ei venninde av meg sliter sånn som deg...og hennes sønn er syv mnd....Jeg har lagt Eilin i egen seng på rommet sitt i natt(første gangen)så det bllir spennende[:)]......Vi skal kose oss i kveld..he,he...etter ni mnd[8D]
 ni mnd, woooow!!! Hehehe [:D][:D][:D] Du får kose deg da!![8D] Full raport i morgen da?!!! [:D]

Back
Topp