Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ingerg
Har han luft i magen sin?? Gulper han etter måltidet fks.?? Guttene mine var sånn, nemlig.. de fikk luft i magen etter måltidet..og de sovnet gjerne ved puppen..men hvis jeg prøvde å legge de i senga si, våkna de med en gang.. Hadde mang ei natt med baby ved brystet for å få sove ja...[&:]
Elsa derimot kan sove ei god stund etter hun har fått mat, men hun får ut lufta bra!![:)] Rart at det skal være sånn forskjell på søsken???..[8|]
ORIGINAL: Cittisvelger han luft når du ammer han? Viktig å få rape godt..Malin gulper litt viss hun ikke får rapet. Kan jo hende han gulper fordi han er full i magen? siden han drikker så ofte.. at d er overskuddet som kommer opp [8|]
Hva skal jeg gjøre da? La si han våkner nå snart (det gjør han jo[:D]), så spiser han og gulper etterpå. Skal jeg ikke legge han ned da?
ORIGINAL: laban2
Ei venninde av meg sliter sånn som deg...og hennes sønn er syv mnd....Jeg har lagt Eilin i egen seng på rommet sitt i natt(første gangen)så det bllir spennende[:)]......Vi skal kose oss i kveld..he,he...etter ni mnd[8D]
ni mnd, woooow!!! Hehehe [:D][:D][:D] Du får kose deg da!![8D] Full raport i morgen da?!!! [:D]