soving hele natta...

dhillon

Glad i forumet
når begynte babyen deres å sove hele natta?Robin begynte for ca.to uker siden..deilig.han var da ca.2mndr.

Det har Caroline mer eller mindre gjort siden fødselen[:D][:D][:D]

Husker ikke helt, mener han var 5 elle r6 uker. Fra den dagen jeg begynte med erstatning[:)]

Rundt to månder her og. Er nettopp blitt 3 månder. Men hun har av og til netter der hun våkner og skalha mat, ferre og ferre av de heldigvis [:)]
Men nå får mi tulle erstatning da, da sover de gjerne lengre.

for ca to uker siden... herlig...[:D][:D]

Huff...så heldige dere er.
Jeg trodde også at Alexander hadde kommet inn i et mønster, men det varte ikke lenge.
Nå ammer vi ca kl 00,04,06. Blir litt lei assa[:'(] Men jeg trøster meg med at om ikke lenge så blir det bedre[:)]

Her begynte ho så fint å sove rundt da ho hadde runda 2 mnd, det varte i ca 2 uker. Nå får ho mat ei gang om natta. Kan hende det er siden vi begynte med tynn grøt rundt da. Har hørt at de fort blir for mette i begynnelsen og at det er derfor de våkner på natta ïgjen. Magen tar litt tid for å venne seg til den faste føden. Håper ihvertfall ho viser at ho kan igjen snart! Ble fort vant til det gitt[;)]

MARIUS HAR VEL SOVET GJENNOM NATTEN UTEN MAT NOEN UKER.
JEG GIR HAN BARE SMOKKEN[:)]
NOEN GANGER FÅR HAN IKKE DEN FØR PÅ MORRA`N - ANDRE GANGER
GIR JEG DEN ET PAR GANGER OM NATTA.
MEN MATEN FØR HAN ALT MELLOM 8.30-9.30, OG DA HAR HAN
IKKE SPIST SIDEN....JA, ALT MELLOM 21-22 KVELDEN FØR!!!

Begynte å sove hele natta for 2-3 uker siden... Det er kjempe godt!! Sover fra ca. 22 - 06, får mat og ny bleie og sover videre til ca. 9-10 tiden... Men er mye mer våken om dagen nå da!! [:)]

Sindre sover ikke hele natta ennå [8|]

Hanne var seks uker.

Mathias sover mellom 5-6 timer i strekk, dette kalles ifølge HS å sove natten igjennom, men han sovner ca 22.30 og våkner mellom 3.30 og 4.30 for pupp, sover deretter til mellom 6-7 før han er våken noen timer før en napp på ca 1 time..[;)]

Back
Topp