Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Rundt to månder her og. Er nettopp blitt 3 månder. Men hun har av og til netter der hun våkner og skalha mat, ferre og ferre av de heldigvis [:)]
Men nå får mi tulle erstatning da, da sover de gjerne lengre.
Huff...så heldige dere er.
Jeg trodde også at Alexander hadde kommet inn i et mønster, men det varte ikke lenge.
Nå ammer vi ca kl 00,04,06. Blir litt lei assa[:'(] Men jeg trøster meg med at om ikke lenge så blir det bedre[:)]
Her begynte ho så fint å sove rundt da ho hadde runda 2 mnd, det varte i ca 2 uker. Nå får ho mat ei gang om natta. Kan hende det er siden vi begynte med tynn grøt rundt da. Har hørt at de fort blir for mette i begynnelsen og at det er derfor de våkner på natta ïgjen. Magen tar litt tid for å venne seg til den faste føden. Håper ihvertfall ho viser at ho kan igjen snart! Ble fort vant til det gitt[;)]
MARIUS HAR VEL SOVET GJENNOM NATTEN UTEN MAT NOEN UKER.
JEG GIR HAN BARE SMOKKEN[:)]
NOEN GANGER FÅR HAN IKKE DEN FØR PÅ MORRA`N - ANDRE GANGER
GIR JEG DEN ET PAR GANGER OM NATTA.
MEN MATEN FØR HAN ALT MELLOM 8.30-9.30, OG DA HAR HAN
IKKE SPIST SIDEN....JA, ALT MELLOM 21-22 KVELDEN FØR!!!
Begynte å sove hele natta for 2-3 uker siden... Det er kjempe godt!! Sover fra ca. 22 - 06, får mat og ny bleie og sover videre til ca. 9-10 tiden... Men er mye mer våken om dagen nå da!! [:)]
Mathias sover mellom 5-6 timer i strekk, dette kalles ifølge HS å sove natten igjennom, men han sovner ca 22.30 og våkner mellom 3.30 og 4.30 for pupp, sover deretter til mellom 6-7 før han er våken noen timer før en napp på ca 1 time..[;)]