E
EmilyTheStrange
Guest
Så koselig at du og er her 
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neimenn, hei på dere. Så koselig å se dere her inne også. Jeg var på septemberforumet sammen med dere. Har Martine som er født 27. Sept. Der inne het jeg him:-) Nå har jeg termin 8. april. Gratulerer så mye til dere begge:-)3.gull skrev:
Neimenn, hei på dere. Så koselig å se dere her inne også. Jeg var på septemberforumet sammen med dere. Har Martine som er født 27. Sept. Der inne het jeg him:-) Nå har jeg termin 8. april. Gratulerer så mye til dere begge:-)3.gull skrev:
*Sandermamma* skrev:
Så koselig å se deg her inne også;) gratulerer så mye med nummer tre:) syns jeg så noe om det på fb;) hvordan er formen?
BlackBeauty skrev:
*Sandermamma* skrev:
Så koselig å se deg her inne også;) gratulerer så mye med nummer tre:) syns jeg så noe om det på fb;) hvordan er formen?
Og du er og sniker
skal vel ikke joine? Vi er allerede 4 stk. fra september 08 her inne såvidt jeg har fått med meg