Sovik

• Trådstarter Trådstarter EmilyTheStrange
  • Opprettet Opprettet
Så koselig Sovik;) gratulerer så mye;)

Neimenn, hei på dere. Så koselig å se dere her inne også. Jeg var på septemberforumet sammen med dere. Har Martine som er født 27. Sept. Der inne het jeg him:-) Nå har jeg termin 8. april. Gratulerer så mye til dere begge:-)

3.gull skrev:
Neimenn, hei på dere. Så koselig å se dere her inne også. Jeg var på septemberforumet sammen med dere. Har Martine som er født 27. Sept. Der inne het jeg him:-) Nå har jeg termin 8. april. Gratulerer så mye til dere begge:-)

Så koselig å se deg her inne også;) gratulerer så mye med nummer tre:) syns jeg så noe om det på fb;) hvordan er formen?

3.gull skrev:

Hei på deg :) og gratulerer. Jeg vet ikke om jeg har deg på facebook jeg, er du på gruppen vår?

*Sandermamma* skrev:

3.gull skrev:

Så koselig å se deg her inne også;) gratulerer så mye med nummer tre:) syns jeg så noe om det på fb;) hvordan er formen?

Og du er og sniker

skal vel ikke joine? Vi er allerede 4 stk. fra september 08 her inne såvidt jeg har fått med meg

BlackBeauty skrev:

*Sandermamma* skrev:

3.gull skrev:

Og du er og sniker

skal vel ikke joine? Vi er allerede 4 stk. fra september 08 her inne såvidt jeg har fått med meg

Ha ha ha, ja jeg sniker og sniker;) Må følge med litt veit du;) Joine....Tja, mulig det;) Blir vel muligens en nummer tre her etterlever, men kjenner at det er nok med to akkurat nå. Skal ha et år på skole nå, så får vi se;) Hvordan er formen din? Alt bra? Klem fra snikern;)

Nei, formen er ikke så bra. Både hjernehinnebetennelsen og lungebetennelsen sitter i. Ser ikke ut til at det vil slippe taket uten medisin. Klarte i tillegg å hoste på meg brist i ribbeinet. Men det er heldigvis så og si helt bra nå. Men har da hodepine hele tiden, lite pust og lite krefter. I tillegg har bekkenplagene kommet for fullt. Må nok snart innse at jeg ikke kommer tilbake i jobb igjen før permisjonen. Er fornøyd om jeg klarer ting her hjemme. Men ellers er alt bra med den lille da. Masse liv nå, så det er herlig! Rebekka og Martine gleder seg veldig til å få en lillebror. Det blir herlig med en baby igjen-) Klem:-)

Back
Topp