sovevogn i bhg. Anbefaling?

Miffy2017

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Vi skal kjøpe bruktvogn som vi skal bruke som sovevogn i bhg. Hva anbefaler dere? Jeg har en lang baby. Foreløpig har jeg sett på emmaljunga. Men de har så mange forskjellige vogner. Hvilken av de anbefaler dere?
 
Vi har emmaljunga edge i bhg. Vi hadde to understell og fikk låne en sportsdel av ei veninne.
 
Vi har en brukt Easywalker sportsvogn, den kan legges helt flat og er ganske lang i ryggen/selve setet og bred.Jeg har to ganske lange barn og de hadde god plass i den:happy: Har også en Emmaljunga Edge Duo, men den har jeg hjemme til trilleturer :happy:
 
Jeg synes emmaljunga eller simo er de beste. De største modellene, ikke de trillene.
 
Vi skal kjøpe bruktvogn som vi skal bruke som sovevogn i bhg. Hva anbefaler dere? Jeg har en lang baby. Foreløpig har jeg sett på emmaljunga. Men de har så mange forskjellige vogner. Hvilken av de anbefaler dere?
City cross :) Men er egentlig ett fett så lenge den har 4 hjul :)
 
Jeg synes egentlig det meste fungerer som sovevogn i bhg men har man barn som sover til de er 3 år ville jeg nok valgt simo
 
Vi brukte en emmaljunga som sovevogn i barnehagen. Husker ikke hva den heter
 
Emmaljunga scooter[emoji4] den varer lenge, ikke full liggestilling, men det har aldri vært noe problem.
 
I barnehagen jeg har vært i gjennom skolen så har jeg prøvd litt forskjellig av vogner og vi blir derfor å gå for stor emmaljunga om vi ikke får tak i pent brukt simo, da jeg synes disse var enklest å håndtere.
 
Tfk joggster twist er en god sovevogn. Det brukte vi til vår sønn og skal også bruke det som sovevogn til hans søster også.
 
Tfk joggster twist er en god sovevogn. Det brukte vi til vår sønn og skal også bruke det som sovevogn til hans søster også.

Det synes ikke jeg.
Den er god og bred oppe ved hodet, men det er ikke noe fotbrett som kan heves, så de må ligge ned med bena mot det smale lille brettet. Bena blir som regel bare hengende å dingle. Når det ikke er kaldt vær til bruk av pose så «henger» jo bare dyne og teppe løst ned. Og så har flere av disse trehjulingene tippet når barna blir tyngre. Det er naturlig nok mer ustødig med tre enn fire hjul. Håndbremsen er ikke noe god. Og så er det vanskelig å få myggnettingen tett, det blir alltid glippe når fotenden er som den er. Vanskelig med regntrekk også.

Vet veldig mange liker den vogna, men det kan jeg ikke fatte :p
 
Simo kombi. Stooor plass. :)
 
Back
Topp