Sovevaner på dagtid

Buffi

Forumet er livet
Hvor lenge sover deres nå på dagtid[8|][8|]

Mi jenta sover først på formiddagen..Da pleier hun og sove 2 timer...Og på ettermiddagen 1 time..Hun ligger alltid i senga si og sover...

Men dem siste dagene virker det som at hun trenger mindre søvn[&:] Hun sover kun 1 time på formiddagen og en halv time på ettermiddagen

Her soves det som regel to hviler. en på ca 30-45 min på formiddagen, og en på 1-1,5 timer på ettermiddagen. De dagene han sovner i senga mi etter morgenpupp, vil han som regel kun sove en gang på dagen. Men da er han dautrøtt i 5-6-tiden.... merker det trengs mindre søvn etterhvert ja....

I det siste har mikro sovet lite på dagtid, maks halvtime to til tre ganger  i løpet av en dag. Nekter og sove mer....

Ja jeg og har merket at det trengs mindre søvn ja...Hun legger seg alltid innen kl 7 hun og sover da til kl 6-7 varierer all ettersom hva tid min samboer står opp...

Sikker ikke lenge igjen til dem trenger bare en hvil på dagtid da...

Hun sover 2 dupper. sover fra ca 2 timer på hver dupp.

Sover 2 dupper. Alt fra 30 min - 1,5 t per gang.

Så godt å høre at hun sover i senga si nå, Buffi[:)]

Takk for svar[:)][:)][:)]

Ja det var vanskelig men jeg gav meg ikke...Huff det var hardt og hørre henne skrike der inne...Men det tok vel en uke så gav hun seg...Orka ikke å gå turer bare for at hun skulle sove heller.....

Så nå er hun så flink...Til og med i helgene vis faren ikke har stått opp..Vi deler rom her ser du...

Sover 2 ganger hver dag, første klokken 10 og andre klokken 14.30, ca 1-1 1/2 time begge gangene. Har hatt det slik siden hun var 4-5 mnd[:)]

huff, benjamin sover 3 kanskje 4 ganger han.. MYE.. men bare 1/2-1 time.. syns det er mye jeg. mye mer enn før ihvertfall, de skal jo sove mindre nå liksom. og han sover hele natta også. håper ikke det er noe galt med han siden han sover mye.

Er jo selvfølgelig godt for meg siden jeg er veldig sliten og trøtt..

Han sover to ganger....den første duppen på ca 2 timer, og ca 20-60 min andre gangen....

snuppa mi søv bare 1gang på dagen, da alt fra 1-3tima...
ellers ligg ho ofte i senga 1-1.5time ellers på dagen, men
e sjeldent ho søv da... bare ligg å leke og slappe a...
legg ho da ca kl åtte på kvelden åsså står vi opp mellom
ni og halv ti somregel....

her prøver jeg å venne til en gang om dagen nå... for de sover jo bare en gang om dagen i barnehagen lissom..  de trenger jo egentlig ikke søvn på dagen mer enn en gang nå når de er såå store[:)]
prøv å la ho sove en gang på dagen buffi... bare prøv å legge henne i 12 tia[:)]

ORIGINAL: Suki

Veldig varierende. Alt fra to ganger 30 min som i går, mens i dag blir det nok bare en dupp siden hun sovna først litt over 13 00. Håper hun sover et par timer nå, men det skjer ikke så oft. Sover generelt lite på dagtid og er vanskelig å få til å sove.

Hvordan får dere deres små til å sove? Jeg må enten kjøre bil eller amme for å få henne til å sovne. [&o]

Nå kan jeg bare legge ham i senga så sovner han. Av og til bommer jeg på trettheten hans og må ta ham opp igjen, men da prøver jeg bare litt senere.

før måtte jeg gå tur elller gynge ham i seng i stolen og så la ham sove i fanget, men da han var 3-4 mnd så orket jeg ikke lengre. I 14 dager så gikk jeg ikke en eneste tur, og jeg ammet han aldri i søvn. Det ble mye sutring, men han lærte hvertfall å finne søvnen selv på de 14 dagene. [:)]

Herr sover hun også 2 dupper på dagen. 2 timer på formiddagen og 1 time fra 15-16... men enda vil hun ikke sove om kvelden..Har begynt og bade henne hver kveld ca 18.30 så brødskive og mm så sovner hun mellom 19.30 og 20.00 men sover bare en time og så er det på han igjen..og da er det en evig kamp fra 21-23/24
Så nå har jeg gått tom for ideer.

ORIGINAL: craazymama22

her prøver jeg å venne til en gang om dagen nå... for de sover jo bare en gang om dagen i barnehagen lissom..  de trenger jo egentlig ikke søvn på dagen mer enn en gang nå når de er såå store[:)]
prøv å la ho sove en gang på dagen buffi... bare prøv å legge henne i 12 tia[:)]

Kan godt testes ut det ja[:)]

Her er jeg litt forvirra om dagen, det varierer mellom 2 lurer på 2 timer hver gang eller en stooor en [:o]

Emilie sover mellom en halv å en hel time (som regel bare en halv) Ho ligger i vogna si ute.. senga er kun for nattesøvnen...

Jenten min sover nå ca 1 time i 10-tiden og 1 time i 15-tiden! Hun sover alltid i vognen på dagtid!

ORIGINAL: buffi

ORIGINAL: craazymama22

Kan godt testes ut det ja[:)]
det funker her[:)] han legger seg mellom 19-20.. sover som en stein til 9-10[:D]

Back
Topp