Sovetrøbbel!

Nor1

April 2013s sportye :)
Juligull2021
Huff, Kasper sov så fint gjennom hele natten i flere mnd. De siste ukene har han sovnet som vanlig ca kl 20, men han våkner ca kl 24, 02, ca 04 ca 06 og gråter endel. Hvis jeg lar han gråte (er ikke hysterisk gråt), så bare våkner han. Gir han vann og han sovner igjen. Han virker nesten sulten, men da jeg prøvde å gi større posjon grøt før leggetid, hjalp ikke det noe som helst.

Uansett om han legges kl 18 eller kl 22, så våkner han annenhver time- Det er sååå slitsomt. I tillegg er han klar for dagen kl 06, og da er jeg helt utslitt. Skal snart tilbake på jobb, og må prøve å få han til å sove gjennom natten igjen. Tips?Hjeeelp[:o]

Her og har vi hatt sånne perioder.
Det siste tiltaket vi gjorde var å bytte til en anna graut, då slutta ho med å våkne mange ganger. Kun 1 [:)]

8 måneder er en typisk trøbleperiode med søvn. 4 mnd og 8 mnd er de verste. Så mitt tips er å bare fortsette som du gjør, ikke lære inn noen uvaner som du må avvenne etterpå. Så går det nok over av seg selv om noen uker...

ORIGINAL: Fru Riskorn

8 måneder er en typisk trøbleperiode med søvn. 4 mnd og 8 mnd er de verste. Så mitt tips er å bare fortsette som du gjør, ikke lære inn noen uvaner som du må avvenne etterpå. Så går det nok over av seg selv om noen uker...

Sign.
Akkurat sånn har det vært her. 4 mnd og 8 mnd... (Men vi har lært han til uvanen med å få komme i vår seng i 4-5 tiden... Vi var på ferie med noen andre, og ville ikke forstyrre dem så mye. Har ennå igjen for den. Meeen nå skal kampen tas!!!) Håper han sover bedre når han nå runder 9 mnd...

Sånn var det her og en ukes tid. Helsesøster mente det kunne være økedøgn, og at hun trenger mer mat i løpet av døgnet. Prøvde å fordele det utover alle måltidene i løpet av dagen, ikke bare kveldsmat og det hjalp [;)] Nå sover hun fra 19 til 08-10 igjen [:)] Håper dette kanskje kan hjelpe deg!

Nicklas har vore sånn i 2 dager der han våkner etter 1 time å sku opp. Men i natt sov han skikkeli igjen[:D] so er nåkk slik som mangen seier her en sånn rolpe periode. skjønner deg godt at du er sliten. Man får jo så lite søvn når dei holder på med slikt[&o]

Back
Topp