Sovetips?

Citti

Forumet er livet
Marcus sover ikke noe hjemme..Bare oppå meg da.. Og om natten sovner han ikke før mellom 0000 og 0300 g våkner da hver time eller hver andre time. Finnes det noe jeg kan gjøre for at han sover litt lenger om natten?

kan det vere at han er sulten? jeg har lite melk om kvelden/natta, så vis jeg pumper ut det jeg har ekstra på dag tid (har mer om morgenen/dagen) å gir hun det som tilleg på kvelden blir hun roligere og sover bedre. men ellers aner jeg ikke, vi har litt strevsome netter vi også så flott vis noen har fler tips [:)]

ORIGINAL: shina

kan det vere at han er sulten? jeg har lite melk om kvelden/natta, så vis jeg pumper ut det jeg har ekstra på dag tid (har mer om morgenen/dagen) å gir hun det som tilleg på kvelden blir hun roligere og sover bedre. men ellers aner jeg ikke, vi har litt strevsome netter vi også så flott vis noen har fler tips [:)]

Ja, det måtte jeg begynne med med en gang. Gir han av den "tykke" melka som jeg har pumpet. Men han våkner likevel veldig ofte!

Det var en her nå som sa barnet hennes var akkurat sånn. Først da han var 1 år begynte han å sove....
Phuii.. det er lenge til![:D]

Jeg gir hun ekstra mat med nan1 og da sover hun hele natten,....

Det er godt det er håp![:D]

Nå har jeg holdt på leeenge og få han tilå sove. Hver gang jeg legger han ned begynner han å hyyyle! Han vil bare sove oppå meg eller på armen. Jeg får ikke gjort noe annet enn å bare ha han på fanget...

Nå tør jeg ikke legge han i senga for han sover endelig! Men jeg er så trøtt og vil legge meg!

Men nå blir jeg heller her på stua så han får sovet.. [:)]

Nokre barn treng meir nærleik enn andre. Min Marcus var sånn som din. Når eg gav han ei flaske tillegg om kvelden så sov han som ein stein. Han fekk smukk når han våkna og så måtte han berre skrike. Det er mange som ikkje liker det da....... Men det kjem jo an på kva du har av krefter og tålmodigheit sjølv. Eg brukte denne gråtekuren eg og etter tre netter sov han. Første natta tok eg han opp og roa han når han gråt og så fekk han smukken. Andre natta gråt han og eg gav han berre smukken så sovna han att, tredje natta sov han gjennom. Men da fekk han ikkje mat før det var morgo. Klokka åtte, ikkje eit minutt før!

Men dette er så individuelt, og akkurat denne avvenninga med gråtinga er det jo ikkje alle som greier da........

Lykke til i allefall, for eg skjønner så godt korleis du har det. Been there done that!

Back
Topp