Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkar mammen... Ble det noe søvn til slutt?Mamma skal sove nå, sa du??? Eeeeh, trokke det ;-) Jeg skal turne nå, jeg!
Hilsen han kule rampen i magen.... ;-)
Typisk gutt vet du - nødt til å få din hele og fulle oppmerksomhetHehe, sovna til slutt jaHan har vært nokså aktiv flere ganger i natt, så har våkna en del ganger, men noen timers søvn har jeg da fått meg ;-)
Blanda følelse - ligger der og blir jo egentlig såååå sjarmert av alle bevegelsene, samtidig som det er så dårlig timing å bruke hele natta til det ;-) hehe...
Typisk gutt vet du - nødt til å få din hele og fulle oppmerksomhet![]()
Hihi, her er det alltid mye action når vi legger oss, men jeg har heldigvis ikke noe problemer med å sovne.
Vet ikke om det er for jeg er så trøtt at jeg klarer å ignorere bevegelsene, eller om han faktisk er snill gutt og lar meg få sove
Godt du fikk noe søvn hvertfall![]()
Han skal jo bli stor og sterk, akkurat som pappen må du skjønne. Klart han må trene nå så han er klar når han kommerHan har ikke holdt på så lenge og så sterkt før som i natt, så da har jeg pleid å sovne mye fortere, og i hvert fall ikke våkne igjen av det.... Men nå! Trener og trener! Hihi;-)
Han skal jo bli stor og sterk, akkurat som pappen må du skjønne. Klart han må trene nå så han er klar når han kommer![]()