Sovetid på dagtid

RedBushTea

Glad i forumet!
Vesla blir snart 3 måneder. Hun sover gått gjennom natta og i sin egen seng men på dagtid sover hun maks 30 min om gangen og hun må være i armene. Resultatet blir en trøtt unge utover dagen. Jeg får ikke en gang tid til å lage noe å spise. Har noen opplevd det samme? Hva har dere gjort?

Ja, min er sånn og har vært sånn fra hun var 1mnd. Nå er hun 2. Hun sover sjelden mer enn 30 min i slengen. I dag var unntaket og hun sov i over to timer i strekk! Da ble jeg jo stressa av det også og gikk bare og sjekket henne hele tiden :P Bæresjal fungerer godt her også, når jeg må få unna litt husarbeid eller laget mat. Ellers har jeg prøvd alle triks i boka, alle sovestillinger og steder, vogn ute, vogn inne, kaldt, varmt, you name it. Hun våkner like fort uansett. Det blir slitsomt i lengden, for jeg må ofte sitte over henne, ev. med henne i fanget for å putte smokk, stryke eller bysse idet hun holder på å våkne, bare for at hun skal få bittelitt mer sammenhengene søvn. Hvis ikke blir hun så fort trøtt og grinete.

Bæresjal har ikke fungert her. Hun skrike og skrike. Hun vil se rundt seg og i bæresjal har hun ansiktet mot meg. Kan man sette de inn andre veien når de er så unge? Hvilke type bruke dere? Jeg har k'tan baby.

Bæresjal har ikke fungert her. Hun skrike og skrike. Hun vil se rundt seg og i bæresjal har hun ansiktet mot meg. Kan man sette de inn andre veien når de er så unge? Hvilke type bruke dere? Jeg har k'tan baby.
Har mobywrap, men han har alltid hode til siden sånn at han ser...aldri ansiktet rett mot meg:-)

Har mobywrap, men han har alltid hode til siden sånn at han ser...aldri ansiktet rett mot meg:-)
Samme her. Hun får kikke ut, men som regel sovner hun kjapt.

Å fytti rakkeren, i dag har det vært ekstremt :( Hun var overtrøtt allerede på formiddagen og det har vært skriking og bæring og byssing resten av dagen. Hun har kun sovet korte dupper i armene mine og vil kun bli bært over skulderen. Og jo mer vi bærer jo mer overtrøtt blir hun, og jo vanskeligere er det for henne å sovne. Ryggen er helt ødelagt :/ I morgen blir det bæresjal fra vi står opp...

Back
Topp