sovet leeenge :D

SweetCherry

Gift med forumet
den siste uken har nathaniel vært syk (omgangssyken og forkjølet), så da har han sovnet litt seint om kvelden og våknet seint om morgenen.. DIGG!! i dag skulle han egentlig i bhg, men siden han ikke våknet før 0930 så blir det nok en kosedag hjemme :) 

syns det regner noe j**** her for ellers kunne vi vært litt ute å lekt i den nye didrikson dressen hans *elsk* 

ellers fikk jeg vite at en venninne skal ha baby ca.3uker etter meg så da har jeg heldigvis noen å være med i permisjonen  gruet meg til flere mnd alene, men nå er vi to stk som kan kose sammen med babyene våres... weee

og kjempe koselig at hun skal få også, ble så glad når jeg hørte nyheten emoticon

Så deilig å få sovet litt ekstra :)
Jeg er så sinnsykt glad jeg og min kjære har fleksitid (vi kjører sammen).
Så er heller litt sen på jobb og litt sen hjem. Spent på hvordan det blir med en liten i barnehagen... Da er det ikke vi som kan bestemme timeplanen lenger ;) ikke alene... hehe

Jeg vet ikke om noen i veldig nærhet som skal ha samtidig som meg, men regner med å treffe noen via jordmoren vi går til så det blir nok koselig :)
Men har kusiner og ei venninne som nylig har fått eller får noen få måneder før meg til neste år, så selv om de ikke bor så nærme så har jeg noen nære å være i samme situasjon som likevel :) Så det er koselig!!

Deilig å få sovet lenge. (Her var det morran kl 05.43 eksakt)
Deilig med sånne kosedager hjemme også. Men glad snuppa ikke har vært syk enda for jeg har ikke krefter eller kvalme som har gitt seg til å ta meg ordentlig av henne føler jeg.

Så herlig :) Morro å gå gravid å få barn med ei venninne.. Hadde det ved begge mine svangerskap sist, og nå er jeg alene.. Savner det altså.. 

Herlig å sove lenge, det fikk jeg også idag! Ha en fortsatt fin dag!

Her i huset måtte vi opp 06.30 og gå på jobb, men nå er det endelig HELG!
Så i morgen skal jeg sove leeenge :)
Er veldig glad i å sove lenge, så det blir nok en stor utfordring når knøtten kommer. Må nyte det nå mens jeg kan!

Høres ut som om du har hatt en fin dag da:) Både med soving og babynyhet!! :)

ja, nå gleder jeg meg faktisk mye til sommeren (liker ikke gå gravid og spes ikke når jeg føler jeg er den eneste). bare håper babyen min har det bra for jeg kjenner h*n ikke enda og er så redd noe er gale selv om sjangsen er liten siden jeg så h*n sprelle i uke 11 

Back
Topp