Sovestillinger

Marty94

Flørter med forumet
Junilykke 2020 ♡
Sover kun på magen til vanlig, men nå som jeg er 30 uker på vei er det så godt som umulig :p men nå sover jeg på siden og bytter på sidene alt etter hvor ømt jeg er. Om morran føler jeg meg som regel både støl og ør og sover generelt dårlig. Så er det noen som har noe tips på å bygge opp og avlaste skuldre og hofter? Sover alt med 4 puter :joyful:
 
Jeg har to puter under hodet for å avlaste skuldre når jeg ligger på siden! (Ligger på siden stort sett hele natta, men bytter side sikkert 10 ganger). Jeg har også bbhugme sin gravidpute mellom beina! Hadde ikke klart meg uten den :p
 
Sover også på magen t vanlig :hilarious:
Jeg sover med Bbhugme puta mellom bena og støtte opp foran magen. :happy:
 
Jeg har ei sammenrulla dyne på langs som støtte til bryst, mage og mellom beina. På baksiden av ryggen har jeg flere puter som støtte og veggen. Synes det er slitsomt å "balansere" på hoftene hele natta uten støtte, så nå har det blitt sånn :happy: Tok noen uker før jeg fikk taket på det, da.

Blir jo fortsatt sånn at jeg om natta delvis sover på magen, men har i hvert fall noe som støtter opp så magen ikke tar hele vekta.
 
Stemmer i BB-hug me- koret!
Min reddet meg i forrige svangerskap.
Nå har jeg investert i en til, så sover med en pute som støtter foran når jeg ligger på siden og bruker den gamle mellom meg og veggen bak meg. (men sammenrullet dyne kan også funke til akkurat det)
 
Jeg prøver å sove mest på venstre side da dette er best for barnet.

Har bbhug med mellom bena og under magen
 
Jeg prøver å sove mest på venstre side da dette er best for barnet.

Har bbhug med mellom bena og under magen

Jeg legger meg også alltid på venstre side, men ofte må jeg bytte til høyre side for å få sovne igjen etter at jeg har vært på do om natta. Har også bbhugme mellom beina og under magen. Syns det gjør en stor forskjell på liggekomfort!
 
Sover også på magen t vanlig :hilarious:
Jeg sover med Bbhugme puta mellom bena og støtte opp foran magen. :happy:
Jeg gjør som deg. Bbhugme ligger under magen og mellom beina. Jeg sliter med at jeg automatisk vil ligge på ryggen i søvne, og da våkner jeg med vond rygg. Så nå har jeg begynt med å legge en stor pute under og bak ryggen min i tillegg. Den holder meg litt oppe på siden i løpet av natten, slik at jeg ikke ender helt opp på ryggen...
 
Sover kun på magen til vanlig, men nå som jeg er 30 uker på vei er det så godt som umulig :p men nå sover jeg på siden og bytter på sidene alt etter hvor ømt jeg er. Om morran føler jeg meg som regel både støl og ør og sover generelt dårlig. Så er det noen som har noe tips på å bygge opp og avlaste skuldre og hofter? Sover alt med 4 puter :joyful:
Hadde ikke overlevd uten BBhugme :p men lillebror hater jeg prøver å bikke bekkenet over puta for tiden, da styrer han som en gal frem til jeg legger meg på siden igjen :confused:
 
Back
Topp