Sovestillinger

Lillepersille21

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Vårspirene 2021
Jeg sliter veldig om natten å finne en behagelig sovestilling jeg finner roen i. Tidligere har jeg alltid sovet på magen, men det klarer jeg ikke lenger. Jeg synes det blir for ubehagelig. Jeg liker ikke å ligge på sidene, og blir fort urolig og må snu på meg. Jeg klarer heller ikke å ligge kun på ryggen en hel natt.

Sliter noen av dere med det samme? Har dere noen tips til stillinger eller noe man kan prøve for å sove mer rolig? Jeg har prøvd med en ekstra pute bak hodet, pluss en pute under knærne når jeg ligger på siden, men det funker dårlig når jeg må snu meg til en annen side etter bare 10 minutter :/

Jeg hadde det sånn sist. Og de mnd der uten å sove på magen avvente meg som magesover, så nå sover jeg mest på ryggen enn så lenge. Blir sideveis etterhvert. Og lite søvn [emoji12]

Har det sånn denna gongen og. Finner ingen gode stillinger, har jo kun lyst og sove på magen. Trur eg skal vaske ammeputå og sjå om den er god og sove i. Blir jo sliten av og spinne rundt slik hele natta

Jeg har enda ikke begynt å slite med det, men husker sist. Jeg har alltid sovet på magen og sleit så ille med å finne roen når det ikke gikk lenger. Nå sover jeg typ godt i alle stillinger [emoji23] så er på en måte avvent magesoving.

Her soves det med langpute mellom beina (type gravidpute), som gjør det litt greiere å ligge på siden, tidvis litt på magen :)

Jeg sover også på sidene med pute. Jeg vet ikke om jeg sliter med bekkenvondt (har vondt men vet ikke hva som er hva *knis*) men det hjelper veldig på med pute mellom beina uansett! :) Ligger jeg på ryggen blir magen litt "tung"!

Jeg sliter med vond rygg når jeg skal sove. Det gjør vondt uansett hvilken stilling jeg ligger i. Men det blir som regel litt på ryggen og litt på siden. Jeg klarer ikke å ligge på magen lenger jeg heller. Det blir ubehagelig.

Jeg sover normalt bare på magen. Og allerede gjør dette vondt. Så derfor blir det noen netter med mindre søvn [emoji58] må gå til anskaffelse av ei pute eller noe

Jeg klarer fremdeles å sove på magen, og jeg nyter d så lenge jeg kan [emoji3][emoji1303] ellers blir d litt på sidene og på ryggen. Sover godt om nettene selv om jeg våkner oftere enn vanlig [emoji4]

Har ikke problemer enda, men vet at det kommer. Slet veldig da jeg var høygravid i fjor.

Jeg har ikke store utfordringer med dette ennå. Sliter vel mer med såre brystvorter slik at jeg nå sover med bh hele natten.

Jeg sover godt enda. Men angrer på at jeg kvitta meg med den gravidputa jeg hadde. Kunne ha kommet godt med om noen uker når det merkes litt mer på kroppen :rolleyes:

Sover på magen så lenge jeg kan. Hadde problem med det er periode pga ømme pupper, men går greit nå. Får ikke sove på siden, så det skal bli morro etterkvert. Er fra før medisinert pga problem med søvn og søvnkvalitet

Back
Topp