Sovestillinger

Jordnærlykke

Glad i forumet
Har vendt meg til å ha en pute bak ryggen, en under magen, en under hodet og kanskje en pute og holde rundt. Samt ammeputa mellom bena.
Ligger over hos mams i dag og har bare ei pute! Har sovet som prinsessen på erten. Er så trøtt...

Hvordan sover dere nå?

Jeg klarer bare å sove på ryggen. Begynner og bli veldig ubehagelig merker jeg:p

Jeg sover ganske greit. Blir noen korte netter i blant, hvor jeg bare sover 2-3 timer, men da får jeg som regel sove på dagen.

Har hotellpute mellom beina. BBhugme-puten er byttet ut.

Sover på sida i senga med ei dyne mellom beina :p noe ordentlig styr hver gang jeg våkner for å tisse eller snu meg til andre sida...-.-

Har vendt meg til å ha en pute bak ryggen, en under magen, en under hodet og kanskje en pute og holde rundt. Samt ammeputa mellom bena.
Ligger over hos mams i dag og har bare ei pute! Har sovet som prinsessen på erten. Er så trøtt...

Hvordan sover dere nå?

Så og si som vanlig , bare aldri på magen lengre eller noe særlig på ryggen :). Blir bare å bytte sider:)

Prøver å sove med gravidpute på siden, men ender alltid med å ligge på ryggen med hode på den, og det ene beinet over den, så det andre benet over mannen ! Da sover jeg godt ^^

Sover på siden men er et kav når eg skal bytte side . Begynner å bli vanskeligt å få en go liggestilling . Har stor pute mellom beina

Har to dyner som jeg bytter på å ha over meg og som støtte mot magen og mellom beina. Bruker gjerne å ligge inntil sambo sin rygg også for støtte. Ellers sover jeg litt på rygg. Bortsett fra en og annen dårlig natt, kan jeg ikke klage på søvnen (er stup trøtt uansett da)

sover på siden med bbhugme pute, men sliter med smerter i hoftene så det er vansklig å finne gode stillinger nå :/

Ligger mest på venstre siden, men uten ekstra dyner og puter. Er oppe en- to ganger om natta for å gå på do, men ellers sover jeg som en Stein :)

Ligger på siden og prøver å ha gravidputa mellom beina. Men jeg våkner stadig uten den, men legger den ofte på plass igjen :) men GUD for et styr når jeg skal snu meg fra en side til annen, føler meg som en hval som ligger på rygg.....

Jeg ligger mest på sidene med dyne i mellom lår og ankler. Ligger også litt på ryggen innimellom :) Har veldig vondt i bekkenet + at jeg og babyen begynner å bli tunge, så det er litt styr å få bytta stilling om natta.. mannen våkner av og til av at jeg puster som en hval og stønner og "offer" meg :p

Hva er søvn??? Det er mangelvare her... men de få timene i døgnet jeg noen ganger sover er d på siden. Blir sykt dårlig og besvimer om jeg ligger på ryggen.

Back
Topp