Sovestillingen

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Hvordan sover dere nå?

Jeg bare elsker å sove på høyre side, får ikke til å sove i en annen stilling. Men det ser ut som jeg har fått et problem her, for de siste nettene har jeg våknet av en stor smerte på høyre siden, i disse livmor båndene. Kan det ha noe med at jeg sover på denne siden? utrolig plagsomt siden jeg ikke får til å sove igjen :/

Sover på venstresida, med bbhugme'n ;-) Men tror jeg må prøve å bytte til høyresida, siden baby ligger med ryggen til høyre. Må spørre jordmor på neste time hva som er best :-)

Når det gjelder smertene dine, så vet jeg ikke. Hør med jordmor eller lege kanskje?

Er nok greit å variere litt. Livmoren vil jo automatisk henge mot madrassen og strekke mest i ligamentene på den siden som er opp. Jeg ligger alltid på siden. Enten med kjæresten inntil ryggen min eller jeg inntil ryggen hans.<3 skikkelig klengete :-p

Vil så gjerne sove på ryggen og magen, men fryktelig ubehagelig. Så jeg ligger på siden, men ingen fast side. Holder rundt bbhugme puta, eller har den i ryggen :-)

Ligger på høyre side og holder rundt bbhugmeputa mi :D Hender jeg snur meg til andre siden på natta og da har jeg enten tatt med meg puta i søvne eller så har jeg lagt den bak ryggen for støtte.

Høres ut som en veldig god pute :D
Jeg må nok prøve å sovne i en annen stilling i natt, så håper jeg smertene holder seg borte:)

Sent i svangerskapet sies det at det er best å sove på venstre side, rent fysiologisk pga blodstrøm i kroppen.
Med jentene sov jeg mest på venstre side, men nå som jeg venter gutt foretrekker jeg høyre.
Det sies å være en av mytene om å vente gutt. :confused: :)

Bahh, jeg har alltid ligget på magen, men nå blir man jo kvalt av det, så jeg snur meg hele tiden egentlig, fra høyre til venste. Er jo kanskje greit også å bytte litt :)

Har alltid ligget på siden, men nå våkner jeg på ryggen hver eneste morgen... sover som en stein og på ryggen.

Har klart å såve på magen frem til nå, er forsatt av og til jeg greier det, men kjenner godt bevegelse fra knøttet så da snur jeg meg helst til venstre side eller på ryggen, alt etter hva som er mest behagelig der og da :) Har som oftest dyna mellom beina slik at jeg får litt støtte på sidene :)

Bytter på høyre og venstre side fler ganger i løpet av natten :) har alltid benet mitt over en pute eller en dyne,så litt stress når jeg snur meg så ofte og må flytte på alt :angelic:

Sover bare på høyre side :-( Har hatt det som yndlingsside nesten hele svangerskapet. Prøver å variere stilling men ender alltid opp med høyresiden til slutt likevel.

Årh, jeg sover sååå vondt! Har en låsning i bekkenet som jeg har vært hos kiropraktor for nå noen ganger og jeg er myyye bedre! MEN det er enda tortur å snu seg i senga. Våkner hver eneste gang jeg skal snu meg rundt og det er ikke få ganger i løpet av en natt.

Sover bare på høyre side :-( Har hatt det som yndlingsside nesten hele svangerskapet. Prøver å variere stilling men ender alltid opp med høyresiden til slutt likevel.
Akkurat slik hos meg også:/ prøver å ligge på ryggen eller venstre side, men ender bare opp med å ligge der våken å irritere meg:/

Årh, jeg sover sååå vondt! Har en låsning i bekkenet som jeg har vært hos kiropraktor for nå noen ganger og jeg er myyye bedre! MEN det er enda tortur å snu seg i senga. Våkner hver eneste gang jeg skal snu meg rundt og det er ikke få ganger i løpet av en natt.
Uff så slitsomt:( vil jo sove godt disse mnd før babyen kommer:) håper kiropraktor får fikset det helt snart:)

Uff så slitsomt:( vil jo sove godt disse mnd før babyen kommer:) håper kiropraktor får fikset det helt snart:)
Ja jeg håper det kan ordne seg snart! Har heldigvis blitt mye bedre så jeg satser på hun får fikset det :)

Soving er jo helt håpløst å få til for tiden! Blir bare liggende å prøve å finne en god stilling hele natta. Men ser jeg ikke er alene om problemer akkurat:) Blir nok en bbhugme her. Ser ut som folk er fornøyd med den?:)

Soving er jo helt håpløst å få til for tiden! Blir bare liggende å prøve å finne en god stilling hele natta. Men ser jeg ikke er alene om problemer akkurat:) Blir nok en bbhugme her. Ser ut som folk er fornøyd med den?:)
Jeg sover som en stein med den iallefall. Ser for meg at det kunne blitt problematisk uten. Godt å ha støtte mellom bena, og noe å holde rundt. Mangler støtte til ryggen da, så jeg har begynt å kile en pute under ryggen også :-P Får nok støtte iallefall :-)

Jeg sover som en stein med den iallefall. Ser for meg at det kunne blitt problematisk uten. Godt å ha støtte mellom bena, og noe å holde rundt. Mangler støtte til ryggen da, så jeg har begynt å kile en pute under ryggen også :-P Får nok støtte iallefall :-)

Takk for tilbakemelding:) Godt å høre:D Da blir det nok den ja:) Høres ut som du får god støtte da:D Jeg har en hotellpute jeg bruene foreløpig:p

Back
Topp