Sovestilling

Har sovet på magen helt frem til nå, men nå begynner det å gjøre vondt... blir kvalm av å ligge på noen av sidene og vondt å ligge på ryggen, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre lenger[emoji23]

Jeg går ikke sove vist jeg ikke ligger på siden, helst med hode mot venstre, men begge deler går. Når jeg har sovnet sover jeg både på siden, magen og ryggen uten at det plager meg [emoji12]

Den har jeg også kjøpt nå. Elsker den store putepølsa mi :)

Jeg også elsker den, men mannen hater den[emoji23][emoji23] men det får han bare tåle[emoji23][emoji23]

Jeg sover best på ryggen egentlig, men av og til synes jeg det er godt på siden. Sov på magen en del før svangerskapet, men det ble det stopp på av ømme bryster faktisk! Jeg tenker jo en del på blodstrømmen til placenta, så jeg prøver å legge meg på siden, selv om som sagt skal det være ubehag om noe faktisk kommer i klem og det har jeg ikke opplevd (magen er ganske liten da, så det er kanskje ikke så aktuelt enda). Har kjøpt BBhugme så den er god å ligge på siden med.

Jeg sover vanligvis på høyre side og har hatt null problemer med det så langt i svangerskapet :) Ligger nesten i sideleie, men det ene benet ut!
Men i det siste har jeg fått så vondt i bekkenet (foran i symfysen), og det er plutselig vondt å sitte på en stol, knyte skoene og faktisk også noen ganger å gå! Må ligge på siden med knærne samlet oppå hverandre, med en pute mellom. Blir spennende å se hvordan det blir fremover!

Sov nesten ikke i natt, da jeg ikke fant en eneste god liggestilling.
Håper på en bedre natt i natt [emoji4]

Sover som regelt på siden, sist jeg var gravid måtte jeg sove med pute eller dyna mellom beina, så regner med det blir likt denne gangen også :)

Jeg sovner på siden, men våkner på magen! Og da kjenner jeg at jeg er litt øm i magen! Skjønner ikke hvorfor hjernen/kroppen ikke skjønner at jeg må ligge på siden! Må jeg bygge meg helt inn liksom?[emoji849][emoji849] sovner jo med BBhugme puta!

Sover så dårlig om dagen. Spesielt om mannen ligger inntil meg og lener seg over meg. Føles ut som ryggen min skal knekke. Lurer på å kjøpe meg en bb hug me. [emoji4]

Nå klarer jeg verken sove på ryggen eller magen lenger, så bytter om på sidene [emoji4]

Klarer bare å sove på sidene med pute og dyne mellom beina, men det begynner å bli vondt fra hoftene og nedover beina. Noen netter må jeg bytte stilling ganske ofte fordi det gjør så vondt [emoji31] får kanskje ta en tur til kiropraktor eller naprapat etterhvert..

Jeg sover på siden når jeg ikke er gravid.. Sovner på siden nå også, men våkner alltid på ryggen, sover aldri på ryggen ellers... [emoji849][emoji28] Tror det er fordi den underste armen min dovner vekk når jeg ligger på siden nå.vet ikke hvorfor det skjer når jeg er gravid, men gjorde det sist også..

Jeg sover på siden når jeg ikke er gravid.. Sovner på siden nå også, men våkner alltid på ryggen, sover aldri på ryggen ellers... [emoji849][emoji28] Tror det er fordi den underste armen min dovner vekk når jeg ligger på siden nå.vet ikke hvorfor det skjer når jeg er gravid, men gjorde det sist også..

Det gjør armene mine også veldig ofte. Merkelig det der.

Klarer ikke ligge på ryggen lenger så da bytter jeg litt på å ligge på sidene, men sliter med bekkenet ( også fra før svangerskap pga ustabilt IS ledd, men dobbelt opp nå med bekkenløsning) som gir meg veldig mye plage også ved å ligge på sidene og da spessielt på høyre, så for det meste ligger jeg på venstre side:wtf: så søvnen er ikke helt optimal for tiden:wacky:

Back
Topp