Sovestilling

Ja til alle tre :P

har sovet på siden i maaaange uker nå... hater det!! og etter fødselen kan man heller ikke sove på magen for da er puppene svære og ømme   husker jeg ble skuffet forrige gang for jeg gledet meg til etter fødselen for da skuklle jeg rett på magen, men den gang ei!

Lush skrev:

Me too :)

Forrige gang kunne jeg ikke sove på ryggen for da dovnet beina.. og etter det har jeg måttet ligge på siden for å få sove.. 

Denne gangen har det faktisk endret seg :D Så nå klarer jeg å sove (og ikke minst sovne) på ryggen og det er så braaaa :) 

Ligger alltid på siden uansett så ingen endring her

Lush skrev:

Samme her!:-)
Jeg ble også skuffet etter fødsel da man fortsatt ikke kan ligge på magen på en god stund. Først er puppene svære og i veien og senere så lekket de melk hvis jeg lå på de. :-(

Siden og ryggen

på siden som vanlig, ligger noen ganger litt på ryggen å kjenne om jeg kjenner babyen, men gjør jeg det for lenge får jeg vondt i bekkenet....

aller helst på venstre side!

jeg er en liten makk i senga.. sover i alle tre stillingene, og endrer stilling ofte. hadde jeg fått valget hadde jeg lagt på tvers i senga.. hehe. stakkars samboer...

Her er det kun rygg som teller. Ligger jeg på siden eller magen klarer jeg ikke å komme meg opp av sengen dagen etter pga bekkenløsningen. Våkner hver gang jeg leer på meg i søvn pga smerten :( Slitsomt kan mann si.

Har aldri vært vant til å ligge på magen så det går egentlig veldig fint:) Sovner på siden og våkner på ryggen stort sett :P hehe.
Ellers så er jeg litt sånn at det jeg ikke kan gjøre, det har jeg superlyst til å gjøre! Så nå for tiden så kunne jeg selvfølgelig godt tenke meg å ligge litt på magen, men det går ikke :P

Idasmamma skrev:
Siden og ryggen

check!

Liker ikke å sove på magen så det er ikke noe savn. Blir mest på siden, men strekker litt ut på ryggen innimellom. Kjenner det ikke er noe behagelig å ligge for lenge på ryggen.

jeg har alltid ligget på magen, men nå er det skikkelig ubehagelig føler jeg "moser hun lille".. sover dårlig for å tilvenne meg sideleie :) hehe...

Jeg sover må magen - med det ene beine trukket helt opp på siden. Ryggen klarer jeg ikke, og egentlig ikke på siden heller ,så da får det bare være sånn =)

Sov på denne måten med nr. 2 helt fram til han kom, så er veldig glad for at jeg kan sove sånn nå også.

Tror jeg bruker de fleste stillinger som går ann :P
Sover veldig dårlig og urolig, så er nok litt av ei show i senga vår for tida...hehe..

Og må jo tilføye mine gode sengevenner...en opprullet dyne og brettet pute som går under og mellom beina....og litt rundt forbi :)

Jeg sover på siden, med en ammepute som går mellom bena og opp til hode mitt.
Jeg sover vanligvis på magen, men nå vil jeg ikke gjøre det ubehagelig for babyen, så da gjør jeg ikke det. Hvis jeg ligger litt for mye over på magen når jeg ligger på siden, da begynner hun å sprelle masse, tar det som ett hint om at hun ikke liker det .

Back
Topp