Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hørt at man skal stå opp 12 timer før man ønsker å legge dem. Eller var det å legge dem 12 timer før man ønsker å stå opp?Vi har prøvd å stå opp tidligere for å se om det hjelper å "omstille" dagen litt. Før så sto vi opp kl 10, da er hun kjempe fornøyd når hun våkner. Når jeg har prøvd å stå opp med henne kl 7-8 så sovner hun med en eneste gang etter morgenstellet. Hun trenger også en hvil etter 1,5-2 timer, da er det bare å legge henne i vuggen eller vippestol. Midt på dagen så sover hun gjerne i vogn i ca. 3 timer. Hun trenger også en hvil mellom leggetid og den lange hvilen, men den er kort (ca. 20 min). Her er det ingen problemer.
Problemet vårt er kvelden, har prøvd å legge henne rundt halv 8, men hun blir så sint når vi går ned på soverommet. Da ender vi opp med å synge, vugge, hysje, amme etc. frem til hun gir seg rundt kl 21-22. Jeg vet ikke om jeg legger henne for sent eller for tidlig i forhold til den siste hvilen, men jeg har virkelig ikke løst koden til nå.
Når hun først har sovnet 21-22, så våkner hun kanskje 2-3 ganger for mat før vi står opp igjen.
Det virker jo som om det stemmer for henne da, bare at hun har siktet seg inn på 10 og 22. Min er stilt inn på 9 og 21. 
Jeg ville teste ut hvor lenge han egentlig vil sove