soverutiner

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Hvordan er soverrutinene til barna deres nå?
 
sover et par timer fra åtte til ti, og en times tid fra tolv tiden og litt mellom 14-16, hvis han sover helt til fire er han våken til han legger seg i halv åtte tiden hvis ikke en liten dupp i fem tiden også sover han hele natten fra 19.30-20.00 til mellom 6 og 7 :) Elsker denne rutinen, hatt det sånn i et par mnd nå og håper det fortsetter litt til :p
 
Sliter litt med helt fast....
Men han våkner ca 5 ammer og så sover han igjen til ca 7.
Sover en halv time i bilen når vi er o bhgn i 9 tiden.
Så kommer problemet! Sover alt fra 30 min til 2 timer i 12 tia.
Og så en halvtime igjen i bilen når vi henter o bhgn i 1530-1600 tiden.

Idag sov han til 1615 og da klarte jeg ha hsn våken til hsn la seg 19.45

Slitsomt med fire runder soving, vil ned på tre, men den midt på dagen sliter jeg å få lang nok...
 
Ingen rutine som funker i alle fall, her er alt på hodet, både dag og natt :/
 
Spiser mellom 05-07 . Vi står opp mellom 7 og 8.

Sover igjen ved 10-11 spiser
Sover igjen ved 12-13 tiden til ca 15

Sover siste dupp 17-18 tida (ca en time) .

Tar natta 20-22 . Og sover da til 05-07 ca :) deilig med rutine . Han sov nesten ikke på natta de tre første mnd'ne ..
 
Sliter litt med helt fast....
Men han våkner ca 5 ammer og så sover han igjen til ca 7.
Sover en halv time i bilen når vi er o bhgn i 9 tiden.
Så kommer problemet! Sover alt fra 30 min til 2 timer i 12 tia.
Og så en halvtime igjen i bilen når vi henter o bhgn i 1530-1600 tiden.

Idag sov han til 1615 og da klarte jeg ha hsn våken til hsn la seg 19.45

Slitsomt med fire runder soving, vil ned på tre, men den midt på dagen sliter jeg å få lang nok...
Får heller ikke til en lang en :/ Aner ikke hvordan jeg skal få henne til å sove lenger. Med storesøster var det bare å trille en tur, så våknet hun når vogna stoppet.
 
Ingenting fast her heller. Sover som regel mellom 22-7, men våkner for amming en del ganger.
Synes det er veldig vanskelig å få til rutiner så tidlig. Noen netter er hun veldig rolig, mens andre ganger er hun urolig. Og det påvirker selvfølgelig sovingen den påfølgende dagen.
 
Får heller ikke til en lang en :/ Aner ikke hvordan jeg skal få henne til å sove lenger. Med storesøster var det bare å trille en tur, så våknet hun når vogna stoppet.
Aner ikke jeg heller, for hsn våkner selv om vi triller:(
 
Våkner 7-8.
1.dupp i 9-10 tida, sover ca 45 min.
2.dupp i 12-13 tida, sover ca 45 min.
3.dupp i 15- tida, sover ca 45 min.
Må ha en kort dupp igjen rundt kl 17, da kan jeg holde henne våken til 19-19.30. Legger seg da for natta. Spiser rundt kl 2 og rundt kl 5.
 
Her er det som regel morgen kl 7. Tar en lur i 9.30-10 tia, på enten 1-2 timer, eller 3-4 timer. Så våken i ca 2 timer, så dupp på det motsatte av forrige. Så natta mellom 7-8. Noen ganger sover han natten igjennom, noen ganger våkner han 3 ganger, som oftest er det 1 eller 2.
 
Hm... holder på å endre seg her. Vi står opp mellom 5 og 6 som regel. Sover en 45 min ca 2-3 timer etter han har stått opp. Ofte i 9 tiden. Så er han våken til 11-12 og sover en 45 min til. Så er han våken til halv 3 ca og sover en 30 min til en time avhengig av hvordan lurene hans har vært tidligere:) så legger vi oss i 7 tiden:)
 
Back
Topp