Soverutiner

Lillegutt2015

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Noen som har fått inn noen soverutiner? Her har lillegutt sovnet rundt halv tolv to netter på rad og sovet til rett over 5 ! Så 6 timer sammenhengende. Da vil han ligge ved puppen hele kvelden omtrent da, så han spiser seg opp før natten. Håper dette er en rutine og ikke at jeg bare har vært heldig i to dager, har vært så godt å sove lenge!:)

Min sovner somregel etter siste amming før vi legger oss i 11-12 tiden. Eller samtidig som vi legger oss hvis jeg legger han til puppen når vi legger oss. Så sover han til en gang mellom 4 og halv 6, avhengig av når han fikk mat før vi la oss. Så får han pupp og kan ligge slik en times tid og bare kose seg før vi sover videre til 9 tiden:-)

Har faktisk hatt da ganske likt her hos oss og dei siste dagane..:-) merke at uansett kati me går i sengo,sovne ho ikkje før tidligst 1.30..:) men no i da sista har ho då sove i 5-6 tima før ho vil ha meir mat..:-) ellers trur eg ikkje me har mykje soverutiner endo.. Men i da sista har ho blitt meir våken på ettermiddagen då,og på kvelden før me kravle te sengs!:)

Her får hun mat i 12 tiden når vi legger oss, så våkner hun som regel rundt 3, får mat og bleie og så sover vi til rundt 7. Men i natt sov hun fra rundt 12 til halv 6, fikk mat og så til halv 10. Helt fantastisk! Merker hun er mer våken på dagtid og når hun sover lengre sammenhengende om natten

Det er vell babyene våre som begynner å bli stor!:) min er 4 uker i dag, tiden har gått så fort!

Legger seg når vi legger oss i 11-12 tiden. Som regel sover ho til 6 og spiser. Så kan ho sove til 9 igjen før ho får mat. Ho er stortsett my våken på ettermiddagen/kvelden og sover endel på dagen.

Min sovner somregel etter siste amming før vi legger oss i 11-12 tiden. Eller samtidig som vi legger oss hvis jeg legger han til puppen når vi legger oss. Så sover han til en gang mellom 4 og halv 6, avhengig av når han fikk mat før vi la oss. Så får han pupp og kan ligge slik en times tid og bare kose seg før vi sover videre til 9 tiden:)
Likt som hos oss :D

Hm, litt opp og ned her, for det meste sovner hun etter amming i senga i 11-12-tida og sover til en gang mellom to og fire. (HURRA hvis klokka er blitt fire! :p) Tar vanligvis et bleieskift og ny amming da, og hvis jeg er heldig sover hun til fem-sju og litt til småsoving etter mer amming. Men noen netter er hun bare veldig urolig og knirker og styrer på med magen, stakkar, da blir det ikke mye søvn på henne eller meg...

Her vil ho ha mar ca hver andre time på natta. Ho er 16 dager gammel. Må som regel opp å skifte bæsjebleie på natta og da våkner snuppa til og er våken i er par timer...(mens mammo er såååå trøtt).

Her sover baby fra 22.30(ca) til 03-04, kommer da oppi senga mi og får puppen.. Sover da videre til 06.30-07.30tida :) så lenge ho ikke har besjet skiftes det ikke bleie.. For da holder ho seg våken 1-2 timer etterpå..:)

Hun sover fra 11-12 tia når jeg legger meg med henne, våkner 1-2 ganger fram til 7-10. Må alltid vekkes for å stå opp :P sånn har hun vært fra fødselen :)

Her har han kommet inn i en fin rutine, sovner rundt kl 11, våkner 4-5 tiden og får smokken sin(han er veldig fornøyd med det) så sover han til 7-halv 8 og får mat, så sovner han igjen :)

Back
Topp