Soverom??

Alicia

Glad i forumet
Hei hei jenter [:)]

Sover babyen deres på soverommet med dere eller på eget soverom??
Vi hadde hetta for å få en unge som skal ligge mellom oss om natta, så vi har lagt ham på eget soverom fra første natta i huset, men det er bare en dør mellom oss, så jeg ser senga hans fra der jeg sover. Og ammer ham på sofaen så han ikke skal bli vant til å være på rommet vårt. Vi virker sikkert litt sære, men jeg håper at det virker [:D]
Hva gjør dere?

Mariell ligger på vårt rom enda. Planen er at hun blir liggende der til hun ikke trenger mat på natta.

Ben sover i sin egen seng inne på soverommet vårt. Hadde sikkert vært like greitt for ham å flytte ham inn på barnerommet, for det er rommet ved siden av. Men jeg vet ikke helt om jeg er klar......[8|]

Tuva sover i kurven sin på gulvet på vårt rom, har ikke rom til henne.

Marylin sover i kurven sin, som står oppi sprinklesenga inne på rommet vårt. Har et ekstra rom som hun kan sove på etter hvert, men tror vi venter til over jul før det er aktuelt (til vi ikke ammer på natt eller tidlig morgen lenger) [:)]

her sover de på eget rom, gjort det siden de ble født, så før de sov hele natta løp jeg og hentet de, matet og bar de tilbake i senga si

Back
Topp