Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Syns ikke du er rar i det heletatt!
Med tanke på brannsikkerhet, og at dere mest sannsynlig har langt under 5min på å komme dere ut innen alarmen har ringt og dere har våknet syns jeg ikke det er noe rart.
Når barna blir så store at de uansett må komme seg ut selv, og har forståelse for det hadde jeg kunnet hatt soverom i hver sin etg, men ikke mens ungene er små.
Ei venninne av meg har to barn og tre soverom, men guttene deler soverom enda, sånn at de kan sove i samme etg. De har ett soverom i første og to i andre. Kjenner at jeg hadde gjort det samme noen år.
Vi har soverom i sammme etasje nå.
Men etterhvert (når det kommer lillebror eller søster) kommer han til å flytte opp tenker jeg, få litt større gutt rom og den nye babyen kan overta rommet hans [:)]
Vi har et veldig lite rom som er ved siden av våres som vi kaller for gjennomgangsrom [:D] Der sover dem t dem er rundt 2-2,5 år. Da flyttes de opp i 2.etg. Henrik sover aleine oppi 2.etg og vi og adrian sover nede. Adrian skal etterhvert flyttes opp han også. Men syns d er utrolig deilig å ha adrian så tett v. Henrik kommer jo ned hvis d er noe. og når han våkner om morran.
Vi ønsker jo en unge t, så han flyttes nok når nestemann kommer.
Godt jeg ikke er alene om den tanken. Viktig å tenke brannsikkerhet ja[:)]
Bare så frustrerende at "gjesterommet" i 2. etg er større og finere enn både vårt -og gutterommet...
vi har alle soverom i 2 etasje, men om jeg skulle ha hatt soverom i en annen etasje enn Andreas så hadde jeg brukt babycall på natten og hatt alle dører helt åpne! Nå idag så sover vi vegg i vegg og da hører vi han bare han snur seg![:D]
Vi har soverom i samme etg..[:)] Snuppa sover med oss, men har sovet noen ganger alene på rommet, og synes det er så lettvint å ha rommet vegg i vegg.. Jeg trenger liksom ikke gå huset rundt hvis det skulle være noe[:)]
Har alle soverommene i samme etg. Nå sover jeg og jentene på samme rom, men over jul og nyttår så får jentene mitt soverom alene og jeg tar det gamle rommet til største jenta mi.
Jentene må dele rom, så da er det best om de får det største og jeg det minste. Hadde uansett ikke gått an å hatt begge jentene på det lille rommet.
Gruer meg til jeg flytter ut da, er så vant til å ha jentene inne hos meg.