Soverekord!!:)

Mamsen88

Flørter med forumet
For en herlig natt!! Jentungen la seg halv 12 i går og våknet ikke før klokken var passert 7 i morges og jeg var allerede våknet av mannens vekkerklokke:) Fikk mat og la seg til å sove igjen, så nå nyter jeg en kopp kaffe i stuen helt i fred, gud så deilig å endelig våkne opp å være utkvilt :)

Så herlig:-) Her har gutten også hatt en fin natt. Sov i armene mine igår kveld til han ville ha mat i 12 tiden, la han i babynestet i halv 1 tiden. Våknet rundt kl 4 for mat og bleieskift og sovnet igjen og sov til ca halv 9:-)

For en herlig natt!! Jentungen la seg halv 12 i går og våknet ikke før klokken var passert 7 i morges og jeg var allerede våknet av mannens vekkerklokke:) Fikk mat og la seg til å sove igjen, så nå nyter jeg en kopp kaffe i stuen helt i fred, gud så deilig å endelig våkne opp å være utkvilt :)
Hvor gammel er hun? Min gutt legger seg med oss i 23 tiden og sover til 6.30-7.30 hver natt. :) han er 5 uker.

Hvor gammel er hun? Min gutt legger seg med oss i 23 tiden og sover til 6.30-7.30 hver natt. :) han er 5 uker.
Hun er 4 uker:) Har frem til nå fått mat en gang i 3-4 tiden, men puttet bare tutten i henne i natt så trengte hun ikke mat :) Jammen herlig å ha fått litt skikkelig søvn igjen, så håper det fortsetter :)

Hun er 4 uker:) Har frem til nå fått mat en gang i 3-4 tiden, men puttet bare tutten i henne i natt så trengte hun ikke mat :) Jammen herlig å ha fått litt skikkelig søvn igjen, så håper det fortsetter :)
Han sutrer ved 4 tiden ca hver natt, da får han smokken og sovner igjen. Men jeg er redd for at han egentlig er sulten, men når han får smokken glemmer han det og blir lurt til å sove igjen uten mat. Hva tror du?

så deilig:) Heldiggrisen! Hvis han roer seg når han får sutten tenker jeg at han ikke er sååå sulten, så jeg hadde fortsatt med det så lenge han legger fint på seg :)

Han sutrer ved 4 tiden ca hver natt, da får han smokken og sovner igjen. Men jeg er redd for at han egentlig er sulten, men når han får smokken glemmer han det og blir lurt til å sove igjen uten mat. Hva tror du?

Har sjøl tenkt på nett da samma!:o men eg har tenkt at sio kneipen her sovne av tutten,så va ho ikkje svulten.. I såfall hadde ho enten "melkesutta" på tutten eller begynt å grina.. Men har eg voldsomt melkespreng hende da eg gir ho mat uansett.. :-)

Ah, sånn er jenta mi og, vært sånn hele tiden:-) hun er 7 uker nå. Våkner bare én gang for man, så sover hun i flere timer til:-)

Har sjøl tenkt på nett da samma!:eek: men eg har tenkt at sio kneipen her sovne av tutten,så va ho ikkje svulten.. I såfall hadde ho enten "melkesutta" på tutten eller begynt å grina.. Men har eg voldsomt melkespreng hende da eg gir ho mat uansett.. :)
Hvordan melkesutte?:)

Hvordan melkesutte?:)

Vanskeli å forklara.. Heh.. :-P men nettså sutte heilt ute, me tongo. Eg amme me skjold, kan vera suttingo e annleis enn vanli.. :-P men når ho tar tutten suge ho tutten inn me ein gong, merke når ho vil ha an og ikkje :)

Jøss! Min er 7 uker i morgen, og våkner fortsatt hver 3 time for å spise på natta. Trodde de gjorde det en stund til, men det er kanskje bare min gutt som er litt matvrak:p

Så lenge han legger på seg så hadde jeg ikke tenkt på det :) Og ungene vet jo som regel å gi beskjed dersom de er sultne.. Jenta mi griner nesten aldri, men når hun våkner på dagene og er sulten er det rett på hylgrining fram til hun får puppen i munnen :p

Jøss! Min er 7 uker i morgen, og våkner fortsatt hver 3 time for å spise på natta. Trodde de gjorde det en stund til, men det er kanskje bare min gutt som er litt matvrak:p
Vi har ett stk matvrak her i gården også... ;-) Har vel hendt en eller to ganger at det har gått litt over 3 timer mellom mating. Hun er litt over 5 uker.

Back
Topp