sover

Han sover fremdeles i en kurv ved siden av sengen vår, men han er i ferd med å vokse ut av den... [:o] Jeg synes det er litt trist, jeg, det er jo koselig å ha ham der... [:)] Tror det blir litt ille for mamma'n den første natten han skal sove på eget rom...

Han sover på sitt eget rom på dagtid, da, sånn at han venner seg til "stor-gutt-senga". [:D]

Har ligget på eget rom fra han var3 mnd.Vi har romm vegg i vegg..derfor.Det har fungert strålende for oss.

Sover fremdeles på vårt soverom, fungerer veldig bra [:)].

Lillegutt fikk eget rom i begynnelsen av uka.. [;)] Han begynte å få en stygg uvane me og våkne når æ gikk å la mæ.. [>:]  Så da fikk han eget rom, og nu søv han heile natta igjen.. [:D]

ligger i sprinkelsengen ved siden av min seng [:)] 

Sover på sitt eget rom[:)]Jeg fikk ikke akkurat så mye søvn de første dagene, var så redd hvis det skulle skje noe og jeg ikke hørte det på babycallen, men nå går det bra[:D]

Vi flytta Gabriel for en måneds tid siden (tror jeg det var [&:]). Marius har eksem og får klø-anfall i firetiden og da våknet hele familien[:D] Gabriel synes det er helt greit virker det som[;)] Jeg gråt første kvelden han sov der for jeg hadde jo hatt ham ved siden av meg hele tiden og så følte jeg at jeg skjøv ham bort. Bare tull seff, han sov jo så godt atte [:D]

ORIGINAL: tonje07

ligger i sprinkelsengen ved siden av min seng [:)] 

Samme her! Rommet han skal få er nå kombinert gjesterom/ kontor. Må rydde ut litt saker og ting og fikse vinduskarm, har nettopp skifta vindu der inne! Blir nok ikke prioritert før til høsten engang, nå driver sambo på for fullt ute...

Mia sover inne hos oss, og det vil hun gjøre til hun nærmer seg 1 år, eller når vi flytter...

Sprinkelseng rett ved siden av meg...[:D] Får se ann etterhvert, men nå natt ammer jeg, når ho gidder i allefall...[:)]

Back
Topp