Sover og sover, vil ikke spise

Bruker045mar

Andre møte med forumet
Hjelp! Vår fem dager gamle datter har bare sovet og sovet i dag. Hun spiste godt i morges, og har hatt noen sutt innimellom, men sovner etter fem minutter. Vihar prøvd alle vekketeknikkene vi har kommet over, men ingenting virker. Hun er våken littegrann, kikker på oss og sovner igjen. Stimulere sugerefleksen fungerer heller ikke (de andre dagene har hun vært veldig iveig til å suge, så refleksen er på plass)Mor begynner å bli ganske fra seg nå. De andre dagene har problemet vært motsatt. Vårt lille mirakel har sovet lite. Og i går var hun veldig ivrig og spiste hele dagen, gjerne over en time på hver mating. Kan det rett og slett være at hun ikke er sulten (virker veldig sånn siden ingenting virker), men rett og slett bare trenger å sove?
 
Og der svarte lille nurket på spørsmålet vårt, helt av seg selv... I dag har hun spist og spist, med to timers mellomrom :)
 
Jeg skulle til å skrive at det kan gå litt opp og ned til å begynne med før jeg så at du hadde oppdatert selv:)
 
Jeg hadde en tulle som var slik og de måtte jeg bytte på å massere under foten og inni hånden.
 
Back
Topp